Lähettäjä: täti
Päivämäärä: 6.10.25 18:11:40
Oon katsonut ilmoituksiajoskus huvikseni, vaikka en etsi liikutettavaa. Olen 30v ratsastanut, omia ollut 15v. Osaan myös ajaa, ohjasajaa, lyödä irtokengän, hyppään ratana n. 80-90cm nykyään (nuorena isompia) ja nahkavarusteiden peruskorjaus onnistuu. Olen oman hevosenikin ratsuttanut ja siitä on tullut monen suosikki tallillamme, eli ei nyt ihan täysin pilattu ainakaan.
MUTTA mulla ois tosi iso kynnys kysyä edes joitain hevosia, kun en mä nyt oikeesti oo ihmeellinen ratsastaja. Perus ”HeC”-täti. En siis kisaa kuin lähinnä rataharkoissa. Tuskin oisin tarpeeksi hyvä monellekaan liikuttajaksi. Monissa myös sanotaan ettei aloittelijalle. Mitä se tarkoittaa? Onko hevonen jotenkin vaikea ratsastaa? Ei mua pienet säpsyilyt haittaa, mutta tässä iässä en jaksa enää mitään pukkirodeoita joka ikinen päivä.
On ollut hauska joskus miettiä, että millainenhan joku heppa ois vuokraheppana ja oiskohan minusta enää vuokraajaksi, kun olen tottunut käymään tallillalähes joka päivä, välillä kaksi kertaa tai useammin. Sais kyllä olla myös miellyttävä omistaja, jonka kanssa tulee toimeen.
|