Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ylläpitokodin etsintä

Lähettäjä: hevoselle? 
Päivämäärä:   6.10.25 08:44:56

Mikä idea on etsiä ylläpitokotia parikymppiselle hevoselle?
Miksei sitä hevosta voi pitää itse ja jos ei voi niin miksei voi tehdä sitä viimeistä palvelusta hevoselleen?
Vastuusta laistaminen ja halutaan muiden rahoittavan hevosen ylläpito kun itsellä ei ole halua ja vara pitää yllä ikähevosta.
Ja edellinenkin pitopaikka on ollut ns. ylläpito.

Re: Ylläpitokodin etsintä

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   6.10.25 08:48:15

Täh? 20-vuotiaalla hevosella voi olla vielä monia hyviä vuosia edessä, miksi se pitäisi lopettaa ellei ole kipeä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   6.10.25 08:53:58

^^ Miksi sitä pitää kierrättää ylläpitoon jos omistaja ei halua pitää sitä itse?
En ymmärrä etenkin tässä taloustilanteessa miksi joku ottaisi vieraan ikähevosen ylläpitoon kun hevosenpito ei ole halpaa lystiä.

Päivämäärä:   6.10.25 09:00:57

"En ymmärrä etenkin tässä taloustilanteessa miksi joku ottaisi vieraan ikähevosen ylläpitoon kun hevosenpito ei ole halpaa lystiä."

Varmaan juuri sen takia kannattaa kun taloustilanne on heikko. Ei tarvitse maksaa ostohintaa ja hevosesta pääsee yleensä eroon helposti ja lyhyellä varoajalla, tai sen voi ottaa esimerkiksi määräaikaisesti. Järkevämpi vaihtoehto se nyt on kuin ostaa epävarmoihin talousaikoihin oma...

Päivämäärä:   6.10.25 09:03:55

tarvitse maksaa ostohintaa ja hevosesta pääsee yleensä eroon helposti ja lyhyellä varoajalla,

Miten pääsee helposti eroon jos se omistajakaan ei halua sitä itse pitää?
Sitäpaitsi hevosen ostosumma on pientä siihen verrattuna mitä sen ylläpito maksaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.