Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Seksuaalinen häirintä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   5.10.25 16:13:38

Nyt kun on taas raviukot päässeet otsikoihin ja ratsastuksen puolellakin valmentajia tuomittu mennneinä vuosina, niin tulipa mieleen, että oletteko kokeneet seksuaalista häirintää ratsastuskouluilla? Jos niin millaista? Taitaa ratsastuskoulut olla kuitenkin aika turvallisia paikkoja tytöille?

Re: Seksuaalinen häirintä

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   5.10.25 16:40:22

Minä en ole, ehkä olen ollut onnekas/liikkunut talleilla missä pääasiassa naisia, vaikka ei sekään takaa että on turvassa. Enkä tiedä ketään muutakaan joka olisi joutunut uhriksi.

Noita keissejä kuitenkin on. Ehkä noita tapahtuu enemmän jossain valmennustyyppisissä jutuissa kuin ratsastuskoulussa?

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   5.10.25 16:42:49

Ei häirintää, mutta vähän häiritsevää käytöstä. Kävin teininä paljon eräällä koululla, ja siellä yksi yksärihevosen miesomistaja tuli usein vahtaamaan kun tein jotain, ja keksi melkein tikusta asiaa. Ei tullut liian lähelle tai mitään, mutta vähän tuntui oudolle. Ei kukaan muu minua selvästi vanhempi mies ikinä ollut niin kiinnostunut juttelemaan kanssani.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   5.10.25 16:48:13

Joskus jotain häiritsevää kommenttia. Ei muuta onneksi.

Lähettäjä: iIi 
Päivämäärä:   5.10.25 17:37:31

En ole käynyt ratsastuskoululla kun ei omalla paikkakunnallani sellaisia ollut ja sitten kun pois muutin, niin harrastus jäi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.