Lähettäjä: Elsi
Päivämäärä: 5.10.25 10:18:38
- tallipoliisit, jotka kyttää muita, sanelee omia sääntöjään ja tykittää talliryhmään passiivisaggressiivisia viestejä jos joku on esim. unohtanut kakan pesupaikalle tai kentälle
- tilannetajuttomat seuraan tuppautujat, jotka kävelee perässä selittämässä omia juttujaan silloin, kun itse yrittää saada jotain tehtyä
- kuppikuntalaiset ja juoruilijat
- asiantuntijat jotka sanelee omia neuvojaan ja näkemyksiään pyytämättä
- valittajat ja ankeuttajat, joiden elämässä ei tunnu koskaan tapahtuvan mitään kivaa ja joille harrastuskin on kärsimystä
- hevoselle möykkääjät
Itse haluan harrastaa rauhassa omalla tavallani. Tykkään jutella ja höpötellä, mutta vain silloin kun minulla on siihen aikaa - en pidä ollenkaan siitä että joku tuppautuu pitkäksi aikaa juttelemaan jos olen esimerkiksi juuri tullut ratsastamasta ja minulla on hevosen purkaminen, varusteiden poisvienti ym. kesken ja haluan tehdä ne rauhassa itse.
Minusta on kuitenkin kiva mennä kahvioon tai satulahuoneeseen ja jäädä sinne porisemaan silloin kun siihen on aikaa.
Toinen minua pahasti vastakarvaan hierova ryhmä on valittajat, jotka on tallilla kuin myrskynmerkki, kuulumisia kysyttäessä alkaa valitus siitä kuinka työt on perseestä ja sää on aina huono, tämä ja tuo on huonosti, päätä särkee ja joka paikkaa kolottaa, hevonen on vaikea ja huono, käytävä on lakaisematta ja tallityöntekijä oli loimittanut hevosen sinisellä loimella kun piti olla vihreä.
|