Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Miten te perheelliset pidätte omaa hevosta?

Lähettäjä: Pilkku 
Päivämäärä:   4.10.25 18:09:11

Miten ihmeessä on mahdollista sovittaa yhteen lapset, kokopäivätyö, useasti viikossa harrastavana puoliso ja hevonen, varsinkin jos se ei ole omassa pihassa. Jokuhan tässä kuviossa joustaa?

Re: Miten te perheelliset pidätte omaa hevosta?

Lähettäjä: Ano 
Päivämäärä:   4.10.25 18:23:20

Lyhyt tallimatka, vapaita kestävä hevonen, oikea täyshoito ja auttavainen talliporukka.

Hyvä tukiverkko.

Hyvä organisaatiokyky.

Enkä ole sitä tyyppiä, joka kuppaa tallilla tunteja tekemässä kaikkea mukatärkeää. Tulen, hoidan/liikutan hevosen ja lähden.

Lähettäjä: Tiina 
Päivämäärä:   4.10.25 18:33:03

Ei mitenkään, myin pois ja ostin lapsille ponin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.10.25 18:45:50

Mulla ei ole vielä omaa joten sinänsä olen huono vastaamaan, mutta ite päätin nyt hankkia oman heti kun tulee sopiva vastaan ja saan rahat säästettyä. Käytännössä ensi kesään mennessä tarkoitus olla oma heppa. Pikkutytöstä asti haaveillut omasta, mutta ikinä ei ole hyvä hetki, eikä varmasti nytkään mitenkään aiempaa parempi hetki ole, mutta muuten en toteuta ikinä tätä haavetta enkä pääse elämään sitä omannäköistä elämää. Miten aion tän käytännössä toteuttaa, niin viedä kaverin tallille, ja korvausta vastaan mua taitavammat joko kaveri tai valmentaja ratsuttaisi tarvittaessa pari krt viikossa. Ite pääsen käymään n. 4 krt viikossa nytkin, ja samaan tarkoitus pystyä omankin kanssa. Työ on sellainen että välillä arkipäivisin vapaita jolloin pääsen käymään, ja lapsilla iltaisin välillä omia harrastuksia joihin mies voi ihan hyvin toisinaan kuskata.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.10.25 20:21:20

Töitä 12 päivää kk, 18 päivää harrastetaan. Nopea talli matka ja fiksu mies.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.10.25 20:34:33

Koko perhe harrastaa hevosia. Tallilla hoituu samalla reissulla sekä omat harrasteet, lapsen harrastukset että parisuhde

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   4.10.25 20:59:43

Lapset harrastaa, hepat pienellä kaverin kotitallilla, mies siivoaa ja tekee ruoat. Viikonloppuna sitten välillä yhteistä aikaa. Lapsilla pari iltaa viikossa vapaana, tekevät silloin isänsä/kavereiden kanssa jotain muuta kuin heppahommia ja allekirjoittanut nauttii tallirauhasta yksinään.

Lähettäjä: Pavo 
Päivämäärä:   4.10.25 21:22:53

Meillä osaava, luotettava hevonen, joka toimii minun ja siskoni ratsuna, sekä meidän alakouluikäisten ratsuna.
Hoidetaan siis kahden perheen kesken hevonen. Yllättävän hyvin menee, vaikka pitääkin sumplia aikataulua.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.