Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Olemattomilla suhteilla ratsastaminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   25.9.25 17:48:20

Joku voi tunnistaa, mutta ei mainita nimiä.

Yksi suomalainen valmentaja muistaa säännöllisesti kertoa, miten on saanut kaiken oppinsa "Kyralta ja Richardilta" ja antaa ymmärtää, että ovat olleet suunnilleen samaa perhettä since forever. Totuus: valmentaja on joskus kymmeniä vuosia sitten ollut heillä ilmeisesti kesätöissä tms. Siis jonkun lyhyen pätkän.

Vähän syö uskottavuutta, kun ratsastetaan toisten maineella alituisesti. Ärsyttää, naurattaa ja ennen kaikkea jostain syystä säälittää kovasti.

Re: Olemattomilla suhteilla ratsastaminen

Lähettäjä: Kenkkuli 
Päivämäärä:   25.9.25 17:49:24

Huh. Pääsitpä sanomaan! Tuliko parempi olo?

Päivämäärä:   25.9.25 18:08:25

Kukakukakuka

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   25.9.25 18:09:38

Ok

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   25.9.25 18:11:06

Ymmärrän tunteesi. Toki se kesätyö on voinut olla tosi käänteentekevä ja opettavainen.

Valmentajan kannattaisi ehkä lisätä, että on ollut siellä jo ajat sitten mutta olipa antoisaa tms..

Päivämäärä:   25.9.25 18:13:54

No tuli parempi olo! Koska minusta se on väärin antaa potentiaalisille asiakkaille ymmärtää tekevänsä edelleen yhteistyötä maailman huippunimien kanssa. Nimimerkki mä sanoi hyvin, että kannattaisi kertoa, että niistä ajoista on jo kauan, mutta opit ovat edelleen mielessä tms.

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   25.9.25 18:18:00

Mulle kerran eräs namedroppaili, että käy erään esteratsastajan luona saunomassa ja itse olin tämän asiakkaana eikä siellä kyllä ketään saunomassa käynyt =D

Senmaallinen selittely alkoi, kun ihmettelin että enpä ole sua siellä koskaan nähnyt, vaikka 10 vuotta pihaswa pyörinyt.

Ihmiset on outoja

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   25.9.25 18:25:25

Tunnistin:)

Lähettäjä: z 
Päivämäärä:   25.9.25 19:34:35

Ihmiset valehtelee ja pönkittää omaa egoaan ilman mitään häpyä. Ollaan niin hiton päteviä kaikessa. Varmaan tulee parempi mieli kun uskoo siihen omaan tarinaansa itse mutta kamala myötähäpeä muille jotka tajuaa. Ja näitähän löytyy tuttavapiiristäkin jo monia.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.