Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vastuuvakuutus ja henkivakuutus

Lähettäjä: Kyllästynyt 
Päivämäärä:   24.9.25 08:54:35

10 tonnin hevosen vastuu- ja henkivakuutus 850 euroa vuodessa. Mites muilla?
1500 euron ponilla 120 euroa vuodessa, mikä nyt on vaan 12 euro kuussa, mut silti...Pakko olla, jos juoksee jonkun Auton alle ja olen korvausvelvollinen.

Re: Vastuuvakuutus ja henkivakuutus

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   24.9.25 09:01:29

Lopetin aikoinaan. Ei korvaa kuitenkaan, jos jotain sattuu. Säästyneellä rahalla hoitaa jo monta kertaa.

Meillä muiden tötöily, jalkavamma, meni omaan piikkiin. Silloin loppui vakuutusyhtiön rahastus. Aina keksivät syyn olla korvaamatta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.25 09:20:11

Mä myös harkitsen, vakuutanko uutta hevosta lainkaan. Hirveän kallista, jos oikeasta arvosta vakuutan enkä jaksa uskoa, että korvaa sit kuitenkaan mitään. Täytyy aika sopivasti kuolla, että kymmeniä tuhansia saisi vakuutuksesta takaisin. Aina ne jotain keksii, ettei tarvitse maksaa, jos kyse on tuhansista euroista...

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   24.9.25 09:24:07

Mä haluan pitää myös vastuuvakuutukset, mutta mun 10th hevoset on henkivakuutettu 500 euron arvosta juurikin tuon älyttömän hinnoittelun takia.

Lähettäjä: Lissu 
Päivämäärä:   24.9.25 09:38:32

vastuuvakuutus ei korvaa, jos hevonen rikkoo jotain tallilla = on yrittäjän oma vakuutus. Jos sinun käsissä aiheuttaa tuhoja ei korvaa, pitää olla ulkopuolinen.

Jos potkaisee tallinpihalla vieraaseen autoon, korvaa auton oma kasko.

Eli harvassa on ne tapaukset, jossa vastuuvakuutus korvaa.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   24.9.25 09:51:41

Onkohan tilanne muuttunut, kun vuosia sitten vieraan hevosen vastuuvakuutus kyllä korvasi, kun tämä hevonen kolhi autoani tallin parkkipaikalla?

Lähettäjä: Melli 
Päivämäärä:   24.9.25 09:54:08

"vastuuvakuutus ei korvaa, jos hevonen rikkoo jotain tallilla = on yrittäjän oma vakuutus. Jos sinun käsissä aiheuttaa tuhoja ei korvaa, pitää olla ulkopuolinen.

Jos potkaisee tallinpihalla vieraaseen autoon, korvaa auton oma kasko.

Eli harvassa on ne tapaukset, jossa vastuuvakuutus korvaa."

Oikeasti, onko näin?

Minun hevoseni on iäkäs eikä rahallinen arvo ole suuri, mutta vastuuvakuutusta olen harkinnut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   24.9.25 10:09:52

omalla henki, vastuu ja laaja ell kulu. henki 25t mukaan. vuosimaksu alennuksineen n. 2500€ ja just laitoin poikki kun ei ne mitään korvanneet kun ekan kerran olisi tarvinnut. hevonen liukastui laitumella ja takapolveen sanomista niin omasta pussista se meni. ärsyttää maksaa monta tonnia vakuutusta ja sitten vielä päälle tonni ylimääräistä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.