Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kustomoidut saappaat

Lähettäjä: sennu76 
Päivämäärä:   22.9.25 13:59:25

Mitkä saappaat on parhaat hinta-laatusuhteeltaan, kun ei ridaa kun 2 krt viikossa. Kingsley, DeNiro? Muita? onko vetoketju parempi edessä, ei ehkä likaannu ehkä niin kuin takana? Mulla on niin lyhyt jalka ettei käy hööksin / horzen normisaappaat siis, on liian korkeita.

Re: kustomoidut saappaat

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.25 14:01:02

Seuraan keskustelua. Mä tilasin Equinestistä Mountain Horset, kun mittoja oli tosi hyvin saatavissa. Virhe! Laatu oli ihan paskaa.

Lähettäjä: sennu76 
Päivämäärä:   22.9.25 14:03:46

Mulla siis 7 v vanhat Kingsleyt (Aspen), ja 2 krt vaihdettu vetoketjut. Olen kyllä tyytyväinen niihin ollut. Mutta muita kokemuksia olisi kiva kuulla.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   22.9.25 14:06:56

Sanoisin DeNiro ja ne kouluratsastussaappaat nimenomaan, näitä näkee paljon ratsastuskoululaisilla. Varmasti kestää pitkään kun menee 2 krt viikossa ja huoltaa siinä välissä oikein. Mikään ei kestä jos heittää mutaisena ja märkänä nurkkaan. Itse huuhtelen vetoketjut jos on jotain näkyvää likaa. En tiedä likaantuuko takana olevat vetskarit enemmän muka kuin edessä olevat?

Olen ajatellut itse että ne DeNirot (koulusaappaat) olisi seuraavat jos joskus nykyiset hajoaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.