Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kauan satula pahimmillaan myyntivälityksessä

Lähettäjä: Pieru 
Päivämäärä:   17.9.25 19:26:22

Mikä on teidän pisin aika kun satulanne olleet myytävänä välityksessä? Meillä tulee kohta vuosi, en tiedä ilkeänkö kysellä, että mikä homma kun kestää. Vai kyselettekö te vai ette?
Ja hinta on siis tarkistettu satulaan nähden sopivaksi, on edullisempi kuin muissa paikoissa vastaavat. Eikä nyt mikään hirmusen hintainen 1,500e

Re: Kauan satula pahimmillaan myyntivälityksessä

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.9.25 19:36:53

Toista vuotta

Päivämäärä:   17.9.25 19:54:36

Oma vanha satula oli myynnissä eri firmojen kautta yhteensä 3 vuotta. Arvokkaampi satula joka ei ollut "muotimerkkejä"
Tällä hetkellä ei yli tonnin satulat tunnu liikkuvan mihinkään

Lähettäjä: Pieru 
Päivämäärä:   17.9.25 20:02:28

Niin eli ilmeisesti saa odotella tai sitten myy vaan pilkkahintaan? Oletteko kysellyt satulojen perään että onko edes ollut sovitettavana?

Päivämäärä:   17.9.25 20:35:47

Minulla oli myös 4 vuotta välityksessä parissa eri paikassa. 500e satula mutta hyväkuntoinen sekä käyttökuntoinen, lopulta meni neljän vuoden jälkeen kaupaksi kun suostuin tinkaamaan siitä 150e kun halusin vihdoin eroon.

Kyllä mä välillä kyselin, onko kukaan kysellyt satulasta tai onko se ollut sovituksessa, jos välittäjä ei ehtinyt niistä minulle itse ensin kertomaan.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   17.9.25 20:49:56

Minun alle tonnin satula myynnissä yli kaksi vuotta ja kun olisi hakenut sen pois, niin hupsis se olikin myyty. Rahat sain kyllä sitten nopeasti.

Päivämäärä:   17.9.25 21:39:04

Itse yritin reilun vuoden myydä hintavampaa satulaa (Henning koulusatula) ostajia ei löytynyt. Lopulta suostuin antamaan sen vuokralle firman välityksellä ja meni puoli vuotta jolloin vuokraaja palautti satulan firmalle että hevonen kipeyttänyt selän. Rutiini runkoavaus ja useammasta kohdasta poikki. Runko oli vuokrausta varten tarkistettu. Mitään korvauksia en saanut ja käteen jäi satula jonka sai heittää roskiin

Päivämäärä:   17.9.25 21:42:12

Jatkoa edelliseen kun lähti kesken. Vuokrausehtoihin kuului että vuokraaja on vastuussa satulan kunnosta ja korvauksesta mikäli vikaa on, mutta kohufirmalta en ikinä saanut mitään irti

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.