Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  mistä saappaista pidät

Lähettäjä: help 
Päivämäärä:   15.9.25 11:50:17

etsinnässä uudet saappaat. Hintaluokka <500€. Mitkä ovat hintansa arvoiset, päivittäistä kovaa käyttöä kestävät :)?

Re: mistä saappaista pidät

Lähettäjä: mr 
Päivämäärä:   15.9.25 12:39:08

Mulla on yli kymmenen vuotta vanhat Soubirac Arenat. Nyt repsottaa toisesta pohja ja onhan niistä vetoketjut vaihdettu pariin otteeseen, mutta nahka on erittäin hyvässä kunnossa. Nää maksoi jonkun 400€ silloin aikanaan. Pitää löytää suutari uudelta paikkakunnalta niin vielä jatkuu meno noilla.

Sitten on Mountain Horsen Championit, pari vuotta vanhat. ONNEKSI ostin -50%, sillä nuo on ihan rupukamaa. Kyllä, nahka on ohuempaa/pehmeämpää kuin Soubiraceissa, eli ei vastaavaa kestoa voinut odottaakaan, mutta silti. Resorit alkoi repsottaa alle puolessa vuodessa, neppareista ainakin puolet on rikki ja toisessa saappaassa on pohkeessa jo reikä. Ei tule enää Mountain Horseja minulle.

Ratsastusmäärä minulla ehkä keskimäärin 2 hevosta päivässä. On kausia kun tulee mentyä 3-4 hevosta useampana päivänä viikossa, mutta vastaavasti myös kausia että on vain yksi hevonen töissä eli en ratsasta edes ihan joka päivä.

Jos jollain on kokemusta Cavalloista niin kuulisin mielelläni, niitä olen nyt harkinnut seuraaviksi kun nuo Mountain Horset lopullisesti hajoaa.

Lähettäjä: Zn 
Päivämäärä:   15.9.25 13:42:27

Mulla on Mountain Horset, en muista mallia, jotka ovat olleet erittäin kestävät. Käytössä varmaan kuudetta vuotta eikä ole edelleenkään mitään vikaa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.25 14:06:42

Mountain Horset oli ennen paremmat.

Ostin vuosi sitten, aina käytön jälkeen menee harmaaksi se nahka, ikäänkuin kuluu. Nahkaa hoitamalla saa nähdä koska tulee reikä.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   15.9.25 14:07:15

Mitälie ohutta rupunahkaa nykyään käyttävät niihin saappaisiin. Eli en ostaisi enää.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.