Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Pivo pod

Lähettäjä: Miettijä 
Päivämäärä:   12.9.25 13:05:05

Onko kokemuksia? Nyt, kun se on ollut jo monella käytössä niin ehkä enemmän tietoa toimiiko kunnolla. Mietin myös muita vaihtoehtoja seurannassa, jos jollain jokin ollut käytössä?

Pivo pod silveriä olen katsonut, mutta en vielä varma onko se paras ratsastuksen kuvaamiseen..

Re: Pivo pod

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.9.25 13:17:31

Minulla ollu pivo silver jo monta vuotta. Toimii hyvin, kun oppii sen metkut, mutta toki riippuu paljon kuvausolosuhteista. Esim. jos kentällä on muita ratsastajia se ei ole kovin ideaali, koska hyppää aina sen matkaan, joka sattui lähimpänä kameraa ratsastamaan. Itse olen sitä muidenkin aikana käyttänyt, pitää vaan pitää silmällä ketä se kuvaa ja käydä koukkaamassa se takaisin itselle jos harhaantuu. Myös hämärä maneesi voi olla hankala, mutta kirkasväristen varusteiden käyttö voi auttaa. Itselleni ollut valtavan hyvä väline, kun en halua muita vaivata omien tekemisten kuvaamiseen. Jos puhelin jää yhtään vinoon, kuvaaminen voi olla vähän nykivää ja kovin pienessä tilassa se ei myöskään toimi, vaan jää sitten esim. laukassa jälkeen kun ei käänny riittävän nopeasti. Sovelluksen kuvanlaatu ei myöskään taida olla ihan yhtä hyvä kuin oman puhelimeni, jossa on huippukamera. Tämänhän saisi toki kierrettyä laittamalla yhdellä puhelimella pivo seuraamaan ja parempi puhelin tai kamera lisäksi kuvaamaan. Tuo minun pivo alkaa olla jo sen verran iäkäs, että olen vakavasti harkinnut päivittämistä Pivo maxiin. Se on vähän vahvempi kapistus ja jaksaisi pyörittää kamera+puhelin yhdistelmän paremmin. Kaiken kaikkiaan epätäydellisyyksistään huolimatta voin kyllä suositella. Hinta on kuitenkin hyvinkin kohtuullinen. Sovellus on aika paljon tässä vuosien aikana kehittynyt toimivammaksi ja nyt kun käyttö on jo hyvin hallussa, se hyvin harvoin hukkaa meitä ratsastuksen aikana.

Lähettäjä: Miettijä 
Päivämäärä:   12.9.25 13:50:29

Sopiiko pivoihin muuten normaali kamerajalusta? Onko siinä sama ruuvaus menetelmä?

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.9.25 14:47:50

On ihan perus kiinnitys. Ei tatvitse sitä Pivon omaa jalustaa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.9.25 15:23:16

On tyhjää parempi. Mulla tosin se kaukosäätimen keskinappi jumittui ekalla käyttökerralla pohjaan...

Lähettäjä: xx 
Päivämäärä:   12.9.25 15:49:48

Eikös ne suunnittele nyt jotain nappia jota ratsastaja pitäisi taskussa tms? Osaisi seurata aina oikeaa henkilöä

Lähettäjä: vp 
Päivämäärä:   12.9.25 16:05:11

Sellainen nappi olisi kyllä todellaan kätevä!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.