Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satulahuovista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.25 22:25:35

Ostin ensimmäisen kerran ns. laatusatulahuovan - equilinen octagonin. Eipä tarvinnut vetää ja käännellä, että istuisi nätisti satulan alla. Aikaisemmin mennyt vaan jollain halppishuovilla ja ero oli huomattava. :D Kylläpä sitä voi tuntea itsensä hölmöksi, miksi ei ole jo aiemmin tähän satsannut. Tästä innostuneena, mitä muita lempparihuopia muilta löytyy?

Re: Satulahuovista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   3.9.25 22:29:00

Meillä oikeastaan vaan ess huopia sekä eskadronen.

Lähettäjä: HS 
Päivämäärä:   3.9.25 23:04:26

Equiline Octagon kirkkaasti paras, kakkosena Lemieuxin suedet (vanha malli, jossa tikkaus tasaruutua, uudet lerpumpia).

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.9.25 09:01:39

Minä olen tykästynyt Kentuckyn velvet-huopiin. Pysyvät tosi jämäkkänä pesusta toiseen, pitävät värinsä ja muotonsa ja ovat kauniita.

Lähettäjä: lop 
Päivämäärä:   4.9.25 11:36:19

Samat suosikit kuin nimimerkillä HS. Octagoneja en ole raaskinut ostaa vuosiin, kun hinnat nousi melko reippaasti jossain vaiheessa, mutta vanhat on onneksi kestäneet hyvin. LeMieux Suedet pysyy ehkä vielä vähän pidempään siisteinä ulkopuolelta, Octagoneissa nyppyyntyy kantit/koristenauhat.

Lähettäjä: Mä 
Päivämäärä:   4.9.25 18:49:41

Sama kokemus täällä. En aiemmin tajunnut mikä ero huovilla voi olla.
Nyt olen vannoutunut Lemieux- huopien fani. Ne vain ovat niin paljon napakampia ja istuvampia etten välitä enää löysiä huopia käyttää ja ennen niitä tuli ostettua kaapit täyteen. :O

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   4.9.25 19:05:09

Octagon huovat eivät ole enää samaa laatua kuin ennen. Uudet on valitettavasti polyester sekoitetta.

Lähettäjä: Hmm 
Päivämäärä:   4.9.25 19:25:25

Uusien huopien kangas ei kuitenkaan enää kestä kuten ennen. Nyt ne kallitkin kuluvat puhki muutamalla käyttökerralla. Ikivanhat kestävät pesusta toiseen. Jotain on tapahtunut laadulle myös niissä kalliimmissa merkeissä.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   4.9.25 20:32:52

Minulla muutama vanha bucasen huopa , edelleen hyviä, olen huomannut myös, että octagon ei enää niin kestävä, mutta kuitenkin jämäkkä ja istuva

Lähettäjä: Linnea 
Päivämäärä:   4.9.25 21:17:41

Miten huovat käytössä jos pari kertaa ja puhki?? Meillä kestäneet vanhat ja uudet merkkihuovat 10v käytössä. Päivittäin käytössä ja kerran viikossa pesu, välillä useamminkin.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.