Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuvaajat pois kentältä

Lähettäjä: Ota kuva 
Päivämäärä:   30.8.25 18:24:44

Onko tämä ihan tavallista nykyään: olin pitkästä aikaa seuraamassa ratsastuskoulun tuntia ja kentällä oli opettajan ja opetettavien lisäksi kourallinen tyttöjä, jotka kuvasivat koko tunnin.
Ymmärrän, että kentän reunalla, aidan takana, voidaan kuvata, mutta keskellä kenttää? Jos itse olisin ratsastuskoulun maksava asiakas, kokisin tuollaisen äärimmäisen häiritsevänä.

Re: Kuvaajat pois kentältä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   30.8.25 18:36:42

On joo... monesti ovat vielä tiellä ja juoruavat open kanssa

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.8.25 19:27:46

Jokaisessa ratsaskoulussa missä olen kulkenut, kentällä on tasan tarkkaan vain ope. Ja alkeistunneilla tietenkin mahdolliset taluttajat. Toivottavasti tuommoinen aloittajan kertoma kentällä kuvaus tuntejen aikana ei kuitenkaan kovin yleistä ole.

Lähettäjä: Joopa 
Päivämäärä:   31.8.25 01:33:11

No miksi et sanonut opettajalle tai tallinpitäjälle..?

Lähettäjä: Estetunti 
Päivämäärä:   31.8.25 01:51:28

Meillä ainakin estetunneilla edellisen/seuraavan tunnin ratsastajien odotetaan toimivan ratahenkilöinä, jos heidän ei tarvitse hoitaa omaa hevostaan. Samalla usein myös ottavat muiden tuntilaisten puhelimia ja kuvaavat suorituksia. Opettaja saa keskittyä opettamiseen, kun ei tarvitse nostaa/laskea esteitä.

Koulutunneilla taas usein kentällä on 1-2 kakan kerääjää, jotka mahdollisesti kuvaavat samalla tuntilaisten puhelimilla. Taas opettaja saa keskittyä opettamiseen, kun joku muu kerää kakat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.