Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kaikkea sitä keksitään

Lähettäjä: Kaikenlaista 
Päivämäärä:   27.8.25 10:48:40

Talli tarjoaa maastoja, joissa talutetaan maasta hevosia. Maksaako joku, että pääsee tunniksi melkein kymmenen muun kanssa kävelemään jonossa hevosta taluttaen?

Tykkään kyllä itse käydä maastakäsin taluttelemassa maastossa, mutta en siitä maksaisi ja silloin tykkään olla rauhassa hevosen kanssa ja kulkea fiiliksen mukaan, en kahdeksan muun kanssa jonossa

Re: Kaikkea sitä keksitään

Lähettäjä: , 
Päivämäärä:   27.8.25 10:52:48

Kyllä tuo voi olla monelle elämys, joilla ei välttämättä muuten mahdollisuutta hepan kanssa metsäkävelyyn tai olemiseen hepan kanssa.

Lähettäjä: 0600 
Päivämäärä:   27.8.25 11:04:15

Itse oon maksanut alpakkakävelystä, joten miksei joku maksaisi hevoskävelystäkin :D

Lähettäjä: Riu 
Päivämäärä:   27.8.25 13:07:43

Aloittajalla ehkä on oma hevonen jonka kanssa kulkea? Tämä varmaankin on suunnattu sellaisille, joilla ei ole ja jotka kaipaavat muunlaista hevosen kanssa olemista kuin ratsastusta.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.8.25 13:50:01

No jos ihmiset maksavat tästä, niin silloin sille on tilausta. Ottakaa muutkin tallit mallia.

Lähettäjä: jep 
Päivämäärä:   27.8.25 14:32:07

Minä voisin tarjota samaa "palvelua" ihan ilmaiseksi, jos joku tulis kävelyttelemään mun hevosta iltaisin :-)

Lähettäjä: *' 
Päivämäärä:   27.8.25 14:40:21

Onhan ne nyt kaksi ihan eri asiaa. Menet jonnekin kälyiselle pihanperän tallille, haet mutaisen hevosen tarhasta, harjaat, lähdet taluttelemaan yksin hevosta joka keksii ties mitä.

Sitten voin kuvitella monen (ei hevosia harrastavan) olevan innoissaan lähteä taluttelemaan kivaa (valittu asiakastyöhön) ja hyvin käyttäytyvää (tietää rutiinin) hevosta monen muun kanssa (hevosille ryhmä luo turvaa) tarkkaan harkituille näteille reiteille ja mukana on ohjaaja joka auttaa tarvittaessa.

Lähettäjä: vv 
Päivämäärä:   27.8.25 14:48:43

Tämähän on matalan kynnyksen palvelu ei-hevosihmisille. Näitä pitäisi saada paljon lisää, jotta saadaan uusia ihmisiä hevosten pariin. Lisää näitä!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   27.8.25 15:18:16

Näen vaan aika monta turvallisuus riskiä tuossa, että hevoset annetaan talutettavaksi liikenteen sekaan yms kenelle vaan "en ole koskaan hevosiin koskenut"... Vert. Alkeisratsastustunnilla sillä aloittelijalla on taluttaja.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   27.8.25 15:32:40

^^Mistä tuon keksit että talutellaan liikenteen seassa?
Tai kenelle vaan joka ei ole ikinä hevoseen koskenut?

Lähettäjä: vv 
Päivämäärä:   27.8.25 16:26:30

Kaikkialla nähdään heti pelkkiä vaaroja. Kyllä nykyihmisen sentään vielä jotain osaa tehdä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.