Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Satula.com

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   27.8.25 08:49:39

Kokemuksia vailla: Kannattaako satula antaa myyntiin satula.com kautta?

Olen kuullut, että myyntiprosesseissa on ollut häikkää ja rahoja on ollut vaikea saada myydyistä.
Onko millaisia kokemuksia, hyviä ja huonoja?

Re: Satula.com

Lähettäjä: Huh 
Päivämäärä:   27.8.25 09:13:27

Omaa satulaa on nyt myyty yli vuosi. On ollut myös vuokralla. Vuokrarahat tulevat kun pyytää. Toiminta vähän hidasta. Vanhan omistajan aikaan satulani (yht. kolme) myytiin nopeammin, mutta rahat tulivat silloinkin vain kyselyn kautta.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   27.8.25 09:20:55

Myynnissä oli 4kk ja rahat seuraavan kalenterikuukauden aikana tilitetty, eli tässä kuussa tuli rahat. Sopimuksen mukaisesti kaikki toimi hyvin ja satulan myyntiajan lyhyys yllätti, sillä itse olin yrittänyt myydä yli vuoden.

Lähettäjä: Ä 
Päivämäärä:   27.8.25 10:07:40

Jos teillä on satula myytävänä niin kuinka usein kyselette, että edistyykö myynti vai seuraatteko vain nettisivuja jos satula mahdollisesti listalta häviää ja on myyty?

Lähettäjä: pilkunviilaaja 
Päivämäärä:   27.8.25 10:56:50

Olen käyttänyt satula.comia ostajan ominaisuudessa, useammalla hevosella. Siitä näkökulmasta sanoisin että myyntiin kannattaa laittaa satuloita, joissa on kunnollinen selkärangan tila eikä mitään kovin isoa korjailtavaa esim tosi kovat tai vinoon menneet toppaukset. Satulan merkki vaikuttaa myös, myyvät mieluiten niitä merkkejä mitä edustavat, toki koska osaaminen on niissä vahvinta. Etsisin ehkä eri kauppiaan, jos on myymässä satulaa jonka merkkiä satula.com ei edusta.

Minulle on vain erillisestä pyynnöstä näytetty satuloita, joissa onkin kapea selkärangan tila tai muu syy (esim toppaukset) miksi arvelevat että satulaa ei kannata näyttää koska ostaja ei osta. Aika nätisti ja pahoitellen puutteet on ostajalle esitelty, eli eivät varmaan kovin suorasanaisesti sano niitä myyjällekään.

Tämä voi selittää miksi jotkut satulat eivät liiku, ja toiset myydään kohtuullisessa ajassa. Ilmeisesti myös toimipisteiden välillä on eroja palvelussa ja siinä miten maksut suoritetaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   27.8.25 12:00:55

Tuomarinkylän pisteestä hyviä kokemuksia. Olen ostanut kaksi ja antanut vaihdossa yhden. Ainakin kalliimpien satuloiden kohdalla homma toimii (yli 3 teur satulat).

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.