Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vuokraushinnat (maneesitalli)

Lähettäjä: Piude 
Päivämäärä:   17.8.25 00:47:02

Hei, vuokraajat ja hev.omistajat

Mitä hintoja pyydätte/maksaisitte vuokrahevosesta/kerta.
Jos on kiva, kiltti, osaava hevonen ja monenlaiselle ratsastajalle sopiva. Ja maneesitallilla.
Kertokaa hintahaarukkaa :)

Re: Vuokraushinnat (maneesitalli)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 00:48:37

No missä päin suomea? Se vaikuttaa hintaan samantien, etelässä voi pyytää enemmän.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.8.25 00:50:05

Mutta jos on oikeasti fiksu hevonen, omistaja on myös fiksu, hevonen on sitä tasoa mitä sanotaan ja maneesitalli niin sanoisin että jotain 30€.

Lähettäjä: jjke 
Päivämäärä:   17.8.25 01:04:09

Minä maksan maneesista erikseen niin suolaisen hinnan, että 30 e menee jo siihen maneesivuokraan, kun se ei tallivuokraan sisälly. Siihen vielä hevonen lisäksi, VaB Re130 cm ja passaa kaikille, osaava ja kiltti, niin en kyllä alle 200 eurolla/kerta sitä muiden käyttöön anna.

Toki ei ole tarvettakaan kun minulla on varaa maksaa itse oma harrastukseni.

Pohjois-Pohjanmaalla.

Lähettäjä: viljami 
Päivämäärä:   17.8.25 01:46:44

pk-seudulla hyvä koulutettu hevonen hyvällä maneesitallilla 35-45e kerta. Ja ainakin mun vuokraajan täytyy käydä kerran vkossa valkussa. Kaikki vuokraajat ovat kyllä halunneetkin.

Lähettäjä: Julia 
Päivämäärä:   17.8.25 04:26:16

Maksan 30€ kerta pk-seudun kehyskunta ja maneesitalli. Suurimmaksi osaksi maastoilen, mutta välillä käyn kouluvalkuissa. Käyn 2krt viikossa. Hevonen on tosi kiva, samoin sen omistaja ja välillä saan käydä extra kertoja ilmaiseksi.

Tätä hevosta ennen maksoin 25€/kerta maneesitallilla pk-seudulla.

Lähettäjä: Jep 
Päivämäärä:   17.8.25 06:28:44

Vuosikustannukset hevosestani on n. 15-20t euroa, eli päivässä 35-50€. Vuokraaja olisi siis yhden päivän ylläpitäjä siihen hintaan. Jos haluaisin mennä plussalle niin hinta olisi yli 50€.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   17.8.25 10:28:29

15€. Haluan saada vapaapäivän tallilta. Lisäksi lomilla vuokraaja saa mennä ilmaiseksi useita kertoja. En rahoita hevostani vuokraajalla. Luotettava hyvä tyyppi.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.