Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mayojen kuluminen

Lähettäjä:  
Päivämäärä:   12.8.25 20:48:48

Onko mulla maanantai kappale vai onko muillakin kulunut mayojen grippipaikat alle kolmessa kuukaudessa? Kyse on nyt kokopaikoista. Joteni järkyttävää, kun housut eivät olleet halvat ja ostin ekaa kertaa testiin

Re: Mayojen kuluminen

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   12.8.25 20:57:50

Olisko huonoa tuuria. Mulla on ollut samat Mayat nyt kolmatta vuotta ja ei juurikaan ole grippipaikat kuluneet.

Lähettäjä: Kukkia 
Päivämäärä:   12.8.25 21:13:55

Täällä kaikki muu paitsi paikat kuluneet: kangas nyppyntyy ja saumat repsottaa. Melkoinen pettymys.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   12.8.25 22:51:31

Paikat kuluivat täälläkin todella nopeasti ja housut lörpähtivät. Ostin vielä toiset kun ajattelin että sattui vain maanantaikappale. No ei sattunut.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.25 04:38:53

Kannattaa laittaa firmalle viestiä, housujen kuuluu kestää käyttöä. Minulla on muutama maanantaikappale ollut, kun saumat on repsottanut ja kangas myös nyppääntynyyt, mutta aina olen saanut uudet tilalle.

Lähettäjä: susu 
Päivämäärä:   13.8.25 06:21:06

Kumpa ne paikat kuluiskin että eivät olisi niin jämäkät.

Pesettekö niitä oikein? Tuo urheilukangas ei kestä yhtään väärin pesemistä.

Lähettäjä: liina 
Päivämäärä:   13.8.25 07:20:33

Mulla on gripit kestäneet mutta just noi saumat on kuluneet tosi nopeesti. Performancet kestäneet parhaiten.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   13.8.25 07:39:26

Mulla on kolmatta vuotta käytössä Lexi Functionit ja nyt alkaa olla polven kohdalta gripit sileät, joka sinänsä ei haittaa käyttöä ollenkaan. Uudempana oli vähän turhankin tarttuvat. Saumat ovat pysyneet hyvinä.

Lähettäjä: Fudge 
Päivämäärä:   13.8.25 07:40:43

Uskoisin kyllä, että olet saanut nyt maanantaikappaleet. Tai sitten materiaalit on huonontuneet entisestä. Mulla nimittäin on MD performancet liki päivittäisellä käytöllä ollut jo useamman vuoden eikä ne ole kulunut oikeastaan lainkaan, ei gripeistä eikä saumoista. Ratsastan siis joka päivä ja vain noiden mayojen ollessa pesussa ratsastan toisilla housuilla. Ja samanlaiset omistan kisahousuina, niitäkin tässä vuosien aikana on aika paljon tullut kulutettua, mutta nekin pysyneet hyvässä kunnossa.

Lähettäjä: l 
Päivämäärä:   13.8.25 11:35:11

Mulla 3kk vanhat polvipaikalliset ja odotan kun kuuta nosuevaa että gripit kuluis kun on too much mulle mutta ei kulu ei sitten millään

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.8.25 11:41:29

Täällähän olis mahdollisuus tehdä läpsystä vaihto kun osa haluaa että paikat kuluu :D

Lähettäjä: a 
Päivämäärä:   13.8.25 12:35:43

2 permormancet, ostettu pari kesää sitten. Molemmat ovat edelleen kuin uusia, vaikka ovat päivittäisessä käytössä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.