Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Stars of Krafft koulu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.8.25 12:39:57

Millaisilla tuloksilla pääsitte mukaan? Me ei päästy, tänä vuonna aluetasolla heB 64-69,5%

Re: Stars of Krafft koulu

Lähettäjä: Kyssä 
Päivämäärä:   12.8.25 13:23:10

Montako tähän valittiin? Ja onko nämä eilen kutsun saaneet nyt ne, jotka ovat mukana jonkun valmentajan tiimissä vai tippuuko 10.9 Wesundassa vielä porukkaa ulos?
Me päästiin mukaan, mutta kuvio on täysin vieras.

Lähettäjä: Mielipide 
Päivämäärä:   12.8.25 13:25:11

Onko aloittajalla oma mielipide miten valinnat tulisi tehdä? Tuota tulostasoa on niin monella, että en usko kaikkien mahtuvan mukaan vaan on joko arvottava tai valittava tietty määrä. Älä pahoita mieltäsi ainakaan.

Päivämäärä:   12.8.25 13:38:53

En pahoita mutta kiinnostaa millä perusteilla valinnat on tehty, onko tosiaan ollut niin paljon hakijoita että on pitänyt arpoa. Treenit wesundassa olisi kyllä kelvannut :)

Lähettäjä: Mielipide 
Päivämäärä:   12.8.25 13:41:56

No minun mielestäni ei olisi hassua jos mieli tekee laittaa perään kiitokset tiedosta ja kiinnostus mikäli paikka vapautuu
Ainakin tietäisivät, että joku on vahvistanut paikalle saapumisen mikäli siihen on mahdollisuus.

Päivämäärä:   12.8.25 14:06:21

Helppo A tuloksia seura- ja aluetasolta 62% ja ylöspäin, päästiin mukaan. Voi olla että hakijoita oli sen verran paljon ettei se vähimmäisvastimus tasosta riittänyt päästä mukaan?

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.8.25 14:19:50

Kansalliselta tasolta helppo A yli 70% ja päästiin mukaan myös! ❤️

Lähettäjä: —-/—— 
Päivämäärä:   12.8.25 14:25:38

Mikä tämä on ja mitä täällä tehdään?

Päivämäärä:   12.8.25 14:34:22

Ok eli on ollut ihan päteviä hakijoita. Jotenkin itse mielsin että tämä on ennemmin aloitteleville kisaajille mutta tämän kyllä olen keksinyt ihan päästäni.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   12.8.25 14:49:14

Mää kisaan itse ainakin ekaa kautta, viime kesänä kävimme ainoastaan parit pikkukisat.

Päivämäärä:   12.8.25 17:14:14

Estepuolellahan tämä on teini-ikäisten pikkukisaajien hauska leikki. Ja perimmäinen tarkoitushan on mainostaa rehuvalmistajan tuotteita. Ilmeisesti kuulupuolella konsepti on eri?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.