Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ypäjän kisat 'ennen vanhaan'?

Lähettäjä: Turisti 
Päivämäärä:   11.8.25 09:01:18

SM-viikonloppuna kuulin harmitteluja kuinka 'täällä ei ole ketään' ja kuinka ei edes illanviettoja ole. Olin itse ensimmäistä kertaa joten jäi kiinnostamaan että onko aiemmin ollut isompia tapahtumia? Millaista illanviettoa on ollut? Kuulemma ulkomaalaiset ei enää viitsi lähteä suomeen kisoihin kun on niin tylsää.

Re: Ypäjän kisat 'ennen vanhaan'?

Lähettäjä: puomi 
Päivämäärä:   11.8.25 11:03:26

Kosteita isoja juhlia oli aikanaan hevosautoilla ja Karrin puomissa

Lähettäjä: jdir 
Päivämäärä:   11.8.25 11:37:54

Mun ensimmäisiä kisareissuja Ypäjälle oli 20v sitten hevosenhoitajana. Muuta en kuitenkaan niistä muista kuin sen, että ostin samalta reissulta hevosen...

2005-2010 kisasin itse enemmän ja isommissa kisoissa (myös Ypäjällä) oli yhteisiä illanviettoja, mitkä oli kivoja koska jokainen vähänkään enemmän hevosia harrastava (tai työkseen tekevä) tietää sen, että näitä samanhenkisiä kavereita ympäri Suomen on vaikea nähdä muualla kuin kisoissa. Usein näissä oli myös ohjelmaa, jossain illan "viihde-luokka" (kuten Salon sixbar), joissain viestityyppistä kisaa ja mm. hiekalla hiihtoa. Nyt kun viikonloppuna näin Woikosken illanvietosta jotain somessa, tajusin että nämä on kuivuneet ihan kasaan eikä suurimmassa osassa kisoja nykyään järjestetä mitään..

En muista minä vuosina mutta ehkä muutama vuosi sitten Ypäjällä oli yksi isompi illanvietto, jossa oli mukana mm. Teflon Brothers ja ei nyt viime PM-kisoissa mutta ehkä niitä edeltävissä oli myös isompi yhteinen illanvietto.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   11.8.25 11:47:48

Minkähän takia näitä ei enää ole? Olisihan se kiva tutustua muihin eikä vaan nököttää hevosautossa kolme päivää. Luulisi että PM-kisoissa ainakin haluttaisiin että vieraat viihtyy?

Lähettäjä: jdir 
Päivämäärä:   11.8.25 12:11:02

luultavasti ei vaan jakseta järjestää..

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   11.8.25 12:12:01

Ihmiset eivät myöskään enää samalla tavalla osallistu, vaikka järjestettäisiinkin, niin lopulta on turha järjestää.

Lähettäjä: … 
Päivämäärä:   11.8.25 13:07:33

Järjestäminen maksaa, ja kun valitetaan kisaamisen kuluista, niin…

Lähettäjä: Tan 
Päivämäärä:   11.8.25 13:08:38

Ensimmäiset kerrat Ypäjällä 1978 ja oli erilaista kuin nyt.

Lähettäjä: Some 
Päivämäärä:   11.8.25 13:24:41

Ennen somea oli ok osallistua illanvietto-ohjelmaan, kun sen näki vain paikalla olijat. Nykyään kaikki kuvataan ja jaetaan someen.

En osaa laulaa tippaakaan. Jos oli ”pakko”, esim. illanvieton joukkuekisan yhteydessä, saatoin joukkueen eteen käydä raakkumassa karaokessa, jos ja kun joukkue sai siitä pisteitä. Nyt se kuvattaisiin ja jaettaisiin somessa enkä ole siihen valmis.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.