Lähettäjä: töt
Päivämäärä: 8.8.25 14:59:45
"15-20€ viikon harjoituksista on minusta aika paljon."
Ei se kovin paljon ole, jos sen avulla pääsee kerralla läpi eikä tarvitse uusia koetta. Ei se uusintakoekaan ilmainen ole.
Minun kohdallani tieliikennelaki on muuttunut ja uusia liikennemerkkejä tullut paljon, joten kun tein vähän aikaa sitten noita ilmaisia harjoituskokeita, niin kyllä siellä oli useampi nevöhööd-kohta :D Ja muutama kuva meni väärin, kun en tajunnut jotain pikku juttua.
En ole pikku-eetä vielä suorittamassa, mutta jos joskus suoritan, niin ihan hyvä on harjoitella jo nyt etukäteen, niin on sitten jo hyvä pohja, kun oikeasti pitää osata. Ja ne uudet liikennemerkit pitäisi kyllä jokaisen ajokortillisen käydä läpi, mutta minä en ole koskaan omistanut omaa autoa ja ajan niin vähän, että ihan hirveästi ei niitä ole tullut kerrattua, vaikka olen ne kyllä katsonut läpi joskus.
Olen vain alkanut harkita oman hevosen ostoa, ja ajattelen, että jos hankin hevosen, niin hankin myös pikku-een, koska on helpompaa saada vuokralle yhdistelmä kuin yhdistelmä ja kuski :D Eli haluan itse olla kuskina, niin se helpottaa elämää varmasti paljon.
|