Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ponilla kilpaileminen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.25 13:22:54

Nyt saattaa olla vähän tyhmä kysymys, mutta mulla on vuokralla 148cm poni, jonka omistajan kanssa pohdittiin, voinko kisata sillä MISSÄÄN kisoissa, koska olen 17-vuotias ja täytän pian 18. Poni on siis juuri ja juuri virallisella mittauksella poni, eikä hevonen ja minä olen muutaman vuoden liian vanha.

Re: Ponilla kilpaileminen

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.25 13:27:20

Kaikille avoimia luokkia voit kisata. Ja käsittääkseni junioriluokkia myös sekä seniori-ikäisenä sennuluokkia. Vain poneille rajattuja luokkia et voi mennä.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   4.8.25 13:28:12

liian vanha mihin?

Lähettäjä: 3.0 
Päivämäärä:   4.8.25 13:29:29

Voit kisata kaikissa avoimissa luokissa, kaikilla tasoilla. Ainoastaan ne luokat, jotka ovat avoinna vain poniratsukoille ovat poissuljettuja kun olet "yli-ikäinen"

Lähettäjä: Naksu 
Päivämäärä:   4.8.25 13:31:41

Kaikille avoimet luokat ja junioreille avoimet luokat olisi teille oivia :) myös poneille (HUOM ei poniratsukoille!) avoimet luokat toki olisi, mutta niitä ei käytännössä koskaan ole kisoissa.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.8.25 17:05:16

Seura- ja aluetasolla voit käytännössä kilpailla kaikkia luokkia siksi, että sillä tasolla luokat ovat pääasiassa avoimia kaikille. Ainoastaan kansallisia ja kansainvälisiä poniluokkia (avoinna poniratsukoille) et voi kisata.

Lähettäjä: hassu 
Päivämäärä:   4.8.25 17:16:57

Ethän sinä nyt ole liian vanha mihinkään muihin kuin poniratsukoiden ja lasten luokkiin

Lähettäjä: ..-.. 
Päivämäärä:   4.8.25 17:27:33

Kisaahan Anna Kärkkäinenkin ponilla :)

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.