Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Onko joku saanut myytyä satulansa satulacomissa

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   1.8.25 15:51:54

Ja kauanko siihen meni? Omani ollut myynnissä yli vuoden ja mietin otanko vaan myynnistä

Re: Onko joku saanut myytyä satulansa satulacomissa

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.8.25 15:52:43

Kyllähän siellä kokoaika saa myytyä kun on laatu ja hinta kohdillaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   1.8.25 16:18:48

Ei mennyt vuodessa. Myyvät omiaan.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   1.8.25 16:39:52

Omani oli myynnissä pari vuotta ennen kuin meni, mutta oli aika erikoisilla säädöillä eli ei kauhean monelle hevoselle olisi sopinutkaan.

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   1.8.25 16:47:48

Muutamaa möin mutta kun ei
Useammassa vuodessakaan mennyt ja ihan perus esim prestigen koulu ja estepenkki niin hain pois ja möin itse

Lähettäjä: Vanilja 
Päivämäärä:   1.8.25 16:49:52

Juu, mun oma vanha childeric meni kaupaksi heillä. Ainoa miinus vaan, että unohtivat ilmoittaa asiasta minulle. Selvisi vasta kun kyselin perään, että ai niin joo onhan se mennyt kaupaksi jo. Noin 4 kk ehti siellä olla.

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   1.8.25 17:03:41

Kannattaa itse seurata onko satula myyty vai ei.. eivät ilmoita myynnistä heti vaan saattaa mennä useampi kuukausi.

Lähettäjä: Satula 
Päivämäärä:   1.8.25 17:04:32

Kolme satulaa myynnissä. Yksi meni muutamassa kuukaudessa, kaksi ollut yli vuoden.

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   1.8.25 17:12:18

Taisi myös mennä jotain vuosi, Prestigen hyväkuntoinen estepenkki. Mutta ilmoittivat kyllä, kun ilmaantui ostaja ja sovittiin hinnasta vielä, tinki hieman. Rahat tulivat nopeasti kyllä sen jälkeen.

Päivämäärä:   1.8.25 17:50:59

Kolme satulaa olen heidän kautta myynyt. Kaikki hyväkuntoisia merkki satuloita tarkkaan mietityllä hyvin kohtuullisella hinnalla. Myynti kesti jokaisen kohdalla lähes vuoden. Ensimmäisen satulan kohdalla lopulta kauppa syntyi nopeasti, mutta rahoja jouduin kyselemään useampia kertoja. Sitten yli kuukauden kuluttua rahat tulivat tilille. Viimeisin estesatula, jonka myin, meni hyvällä hinnalla, mutta myynnin kanssa oli jotain outoa. Satula oli pitkään statuksella kokeilussa. Ihmettelin tätä ja kyselin, miten on koko ajan kokeilussa. Kyseltyäni asiaa vastasivat, että ostajaehdokas pyytää satulaa kuukauden ajaksi vuokralle. Lupasin. Kului kuukausi ja lähes toinen, mitään ei kuulunut, kunnes huomasin satulan olevan jälleen myynnissä. Otin yhteyttä ja kyselin vuokran perään, josta muistaakseni minun oli määrä saada puolet. Vastaus tuli, että satula onkin myyty. Oli kyllä melkoisen sekava kuvio. Epäilys jäi, vuokrasivatko satulaa jo paljon aikaisemmin. Rahat lopulta maksettiin tilille melko nopeasti. Tästä tapauksesta jäi jotenkin epämääräinen fiilis.

Päivämäärä:   1.8.25 18:17:34

Ei satulan vuokrauksesta rahaa myyjälle tule.
Itsellä meni satula maaliskuussa myyntiin ja heinäkuun alussa oli mennyt kaupaksi. Prestigen koulusatula.

Lähettäjä: Taxx 
Päivämäärä:   1.8.25 18:19:33

Jos vaihdossa annetun satulan hintaa ei ole vähennetty uudesta satulasta, saako satulan hakea pois myynnistä ja myydä itse?

Lähettäjä: hmm 
Päivämäärä:   1.8.25 18:33:24

Ettei ne sit vuokraa niitä myyntisatuloita ihan pokkana asiakkailleen?

Lähettäjä: B 
Päivämäärä:   1.8.25 18:47:31

Ihan lukee vuokrausehdoissa että mikäli välitettävänä oleva satula menee vuokralle tulee puolet tuloista satulan omistajalle.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.8.25 18:54:41

^tietenkin näin. Ei nyt kenenkään tarvitse ilmaiseksi satulaansa vuokralle antaa.

Lähettäjä: zJ 
Päivämäärä:   1.8.25 21:48:44

Prestigen koulusatula oli myynnissä. Kysyivät luvan, saako antaa kuukaudeksi vuokralle. Annoin luvan ja ilmeisesti vuokraaja sen osti. Satula lähti välitykseen ja n. 4 kk kuluttua sain siitä rahat. En tiedä missä vaiheessa se oli myyty, tulivatko rahat heti vai viiveellä.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   1.8.25 23:02:43

6kk ollut satula myynnissä. Ei mitään kuulunut. Pohdin kauanko odotan vai annanko vain olla vielä.

Päivämäärä:   1.8.25 23:06:53

Kaksi vuotta ollut myynnissä. Ei ole edelleenkään mennyt kaupan. 200e halvemmalla myynnissä kuin vastaavat satulat...

Lähettäjä: Hippo 
Päivämäärä:   1.8.25 23:09:52

Mulla oli yhden satulan kanssa samanlainen kokemus kuin nimimerkillä Satula. Epäilen, että satula oli myös lopulta vuokralla (silloin välityssatuloita ei virallisesti vuokrattu) kun sanoin että nyt otan sen takaisin kun ei kerran mene kaupaksi, sitten yhtäkkiä parissa päivässä sille olikin ostaja. Nyt on taas satula siellä ja kovasti sille on aina kysyntää ja sovituksia juuri silloin kun kysyn sen perään...

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   2.8.25 07:56:20

Americon estesatula meni kaupaksi 2 kuukaudessa. Satula reilu 2000e

Päivämäärä:   2.8.25 08:01:57

Mun satula oli myynnissä reilun vuoden, kun sain ilmoituksen myynnistä rahat tuli parissa päivässä tilille.

Päivämäärä:   2.8.25 08:07:30

Kolmisen vuotta ollut myynnissä, ei taida mennä mutta en jaksa itsekään alkaa yrittää.

Lähettäjä: omani 
Päivämäärä:   2.8.25 08:08:07

Minulla on ollut myynnissä hyväkuntoisia satuloita, hyvällä hinnalla. Ensimmäisestä nettosin hyvin, jopa paremmin kuin mitä siitä maksoin. Toisesta jouduin tinkimään enemmän, mutta ei polkuhintaan. Eikä olleet kovin kauan myynnissä, max puoli vuotta. Ensimmäinen taisi mennä todella nopeasti kaupaksi. Kun hinta, laatu ja kunto kohtaavat eli satula on huollettu ja pidetty hyvin, ostajia löytyy.

Päivämäärä:   2.8.25 08:21:46

Taas on muissa vika kun oma loppuun kulunut satula ei mene ylihintaan kaupaksi. Sitten kannattaa myydä itse, eikö vain? Ja eikä tarvitse maksaa välityspalkkioita..

Lähettäjä: Kokemus 
Päivämäärä:   2.8.25 08:25:22

Kesti vuoden ja sitten eivät ilmoittaneet (Paimion piste) vaikka satula oli myyty jo ajat sitten, jos en olisi kysellyt miksei rahoja ole kuulunut en tiedä koska olisin rahat saanut. Amerigomerkkisatula oli kyseessä.

Lähettäjä: kuu 
Päivämäärä:   2.8.25 08:54:29

Ei mennyt kaupaksi vuoden aikana eikä meidän tietoon tullut, että olisi edes ollut kokeilussa tai vuokrattavana. Otin pois myynnistä

Päivämäärä:   2.8.25 08:58:40

kysyittekö että miksei mennyt kaupaksi?

Lähettäjä: just 
Päivämäärä:   2.8.25 09:06:07

Missä satula.comin kaupoissa teillä on ollut myynnissä? Luultavasti nämä myydyt ja myymättömät ovat olleet eri paikoissa. Myynti-paikalla on myös merkitystä esim. Tuomarikylän pisteeseen veisin myyntiin Paimioon en missään tapauksessa.

Lähettäjä: :( 
Päivämäärä:   2.8.25 09:16:35

Tuomarinkylässä ollut myynnissä vajaan vuoden. Hintaakin laskettu, vaikka alkujaankin satula.comin mielestä halpa hinta. Hakisin pois, kun ärsyttää olematon asiakaspalvelu. Mutta minne sen voisi viedä myyntiin, ottaakohan Hipposport satuloita myyntiin, kenelläkään kokemuksia heistä? Tai onko muita vaihtoehtoja?

Lähettäjä: Lalalaaa 
Päivämäärä:   2.8.25 09:29:15

satulaani myivät 3vuotta. 1,5viikkoa sitten ilmoittivat että myyty on, rahat eivät ole vielä tulleet minulle asti. Huikeaan alihintaan meni mutta menkööt.

Päivämäärä:   2.8.25 09:40:55

Ei oo hevosihmisellä enää rahhoota.

Lähettäjä: Tuttua 
Päivämäärä:   2.8.25 11:29:38

En ole asioinut omistajanvaihdoksen jälkeen kyseisen yrityksen kanssa, mutta kyllä aiemmin tuntui olevan se asenne ettei välityssatuloita sovitetaan tai tarjota asiakkaille, vaan myydään ennemmin omia. Ja jos satula sattuikin menemään kaupaksi niin ei kiinnostellut yhtään se maksaminen myyjälle. Täysin hälläväliä-asenne sen suhteen koska muut saavat rahansa kunhan itse saa oman osuutensa nopeaan. Oliskohan tuo asenne sitten jäänyt jos samanlaisia kokemuksia yhä?

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   2.8.25 11:54:55

:( mä lähetin satulasoppiin myyntiin. Satulacomin suuntaan en nykyään edes suostu pieraisemaan.

Lähettäjä: @ 
Päivämäärä:   2.8.25 12:17:50

Kellään satula myymättä laittakaa ketjuun ylös. Merkki, malli, leveys, koko ja hinta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.