Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Lyhyelle turvaliivi

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   31.7.25 10:34:05

Olen 153 cm pitkä, hakusessa turvaliivi. Mitä olen kokeillut joita kaupassa ollut niin selkäosa menee liian alas kun on niin tumppi :D

Vinkkejä?

Re: Lyhyelle turvaliivi

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.25 11:03:31

Jos mahtuu niin lasten XL koko, on lyhyempi kuin aikuisten. Mulla on Demeter Air CRW. Haaveilin aikanaan Tipperarystä, mutta siinä on ihmeen pienet kädenreiät. T: 150cm

Lähettäjä: Sii 
Päivämäärä:   31.7.25 11:28:16

Jos et kisaa kenttää, niin Tipperary Eventer. Se on mukava päällä. Tipperary Eventer Prossa on todella pienet aukot käsille.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   31.7.25 13:16:24

Mistä noita Tipperary eventer saa? Kaikki myy vain tota Prota jossa on naurettavan pienet käsiaukot, ei saa käsiä eteen esim myödätessä hyppyyn.

Lähettäjä: w 
Päivämäärä:   1.8.25 09:17:20

Anteeksi tungen samaan keskusteluun oman kysymykseni kanssa, mutta pakko kysyä nyt kun löysin pituisiani ihmisiä t.152cm

Mitä saappaita tai minichapseja käytätte? Minulla on uusien hankinta edessä ja tuntuu että kaikki on ihan liian pitkiä. Ja lasten saappaat ja chapsit on liian kapeat. Mittatilaus on viimeisenä vaihtoehtona, jos ei muuta löydy...

Lähettäjä: Hööks 
Päivämäärä:   1.8.25 09:44:48

Hööksillä on CRW-merkkiset minichapsit, olisikohan malli ollut Georgia. Niistä on sekä normaali koko että extra wide koko. Ovat tarpeeksi lyhyet, mutta normaali koko (leveys) mahtuu aikuisellekin ja extra leveän alle menee paksummatkin housut.

Lähettäjä: helium 
Päivämäärä:   1.8.25 09:57:37

Racesafella on myös useampaa selkäpituutta, toki voi olla ettei ole missään hyllyssä sovitettavana, että menee tilaustuotteeksi.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   1.8.25 10:21:18

Mulla on junnujen saappaat, missä oli lyhyempi varsi. Oli kyllä vaikea venyttää pohkeen ympäri alkuun :D

Lähettäjä: Messut 
Päivämäärä:   1.8.25 10:31:28

Ostin Tipperary Eventerin Tampereen messuilta ennen koronaa. Myyjäliike oli jostain pääkaupunkiseudulta, ehkä Espoosta. Liikkeellä oli jotenkin ”outo” nimi, ei viitannut mitenkään hevosiin. Discwest tai jotain sinne päin. Palvelu oli todella hyvää ja asiantuntevaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.