Lähettäjä: Veeras
Päivämäärä: 1.8.25 09:47:49
Mä olen ainakin kymmeniä kertoja tänä vuonna eri topikkeihin kommentoinut, MIKSI ne poistuu. En ota kantaa aiheeseen, vaan kerron vain, kun aloituksessa ihmetellään että taas "törkeä" haukkumisen kohde on itse häröttänyt tai "miksei tästäkään saa puhua". On niin turhauttavaa kun syytetään sitä haukkumisen kohdetta, oli se kuka tahansa. Ei suinkaan ymmärretä, että itse on aiheuttanut sen topikin poiston. Ja tämän sitten osa tulkitsee niin, että minä puolustan. No tulkitkoon miten hyvänsä, on se elämä varmaan hankalaa jos pitää aina etsiä rivien välistä sellasia asioita mitä sielä ei oo :D
Musta tuo on muuten todella hyvä tuo ravien puhallutus. Sietäisi sellanen saada myös ratsastuskisoihin, sekä kuskien että toimihenkilöiden kohdalle, jotta olisi oikeasti nollatoleranssi.
Yksi ratsastajan käryäminen, kiitos tuosta linkistä pisteelle. Kuinkahan usein näitä tehdään? Onko ne satunnaisotoksina? Muistan kun kaveri sai mitalin kenttä-SM-kisoissa joitain vuosia sitten, sielä mitaliratsuilta ainakin otettiin, mutta en muista otettiinko ratsastajilta.
|