Lähettäjä: Cecilie
Päivämäärä: 31.7.25 06:02:18
Hillitty perusmeikki minulla kisoissa, eli kevyt meikkivoide, ripsari, kulmat, kevyt korostus/varjostus, huuliin vähän sävyä antava kosteuttava kiilto + helmet korviin ja onnenkoru kaulaan (jää kisapaidan alle). Hyvät tuotteet kun on, niin meikki ei hikoilusta tai edes kaatosateeseen iskiessä mene yhtään huonoksi. Olen lapsuuteni ja nuoruuteni kasvanut voimistelupiireissä, jossa kilpailuihin meikkaaminen oli todella tärkeää, varmasti senkin takia kisoihin laittautuminen on minulle itsestäänselvyys. Tuntuisi todella väärältä vetää frakki päälle ja hypätä juuri puunaamani & letittämäni hevosen selkään ilman, että itse olisin myös huolitellut itseni kisakuntoon.
Meikkaan kyllä aina arjessa muutenkin, myös tallille ja esim salille. Se on minulle tärkeää, jotta voin tuntea oloni itsevarmemmaksi, erityisesti koska en ole mikään luonnonkaunotar.
Mutta tämä vain minun tapani! On tosi ok olla myös meikkaamatta, jos se on just sulle miellyttävämpää. Ihan miten olo vaan tuntuu parhaimmalta. Ratsastajan ulkonäköähän ei tosiaan radalla arvostella :)
|