Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Meikkaus koulukisoihin

Lähettäjä: Eeva 
Päivämäärä:   30.7.25 18:30:22

Miten meikkaatte koulukisoihin? Käyttekö laittamassa ripset, kulmat, hiukset ja kynnet ennen kisoja?

Re: Meikkaus koulukisoihin

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.25 18:33:00

Tarviiko sinne meikata ? Eikai kukaan naamaa katso ja arvioi vaan ratsastusta ?

Päivämäärä:   30.7.25 18:42:56

Kynnet ny ainakaa näy ku sul on hanskat kädessä. Ja hiuksetkin on kypärän alla..

Lähettäjä: kepa 
Päivämäärä:   30.7.25 18:50:55

Laitan ripsiväriä, muu meikki valuisi kuitenkin hien mukana pois

Lähettäjä: : 
Päivämäärä:   30.7.25 20:58:13

No ei Eeva noita sinun mainitsemia toimia niitä kisoja varten lähdetä tekemään. Jos ne on valmiina niin ok. Moni tykkää näyttäytyä myös pärstältään siistiltä ja meikkaa kisoihin ( niin minäkin ). Kyllä ne naamassa kisan ajan pysyy ja ripsari voi olla vedenpitävä, niin ei sateessa tai hiestä leviä pitkin naamaa. On myös ihan ok olla meikkaamatta, ei siinä naamaa arvostella.

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   30.7.25 20:58:48

En meikkaa, pelkään että hien mukana vain sotkeutuisi.

Lähettäjä: Edwin 
Päivämäärä:   30.7.25 21:38:09

Meikkaan kyllä kuten muulloinkin. Haluan näyttää esteettisesti hyvältä. Ei meikki lähde hikoilun vuoksi.

Päivämäärä:   30.7.25 21:51:23

Laitan ripsiväriä ja kulmameikkiä. En käytä ratsastaessa meikkivoidetta, en halua sotkea kypäriäni siihen.

Päivämäärä:   30.7.25 22:07:26

^ etkö pese hikisiä kypäriä?

Lähettäjä: Aaaa 
Päivämäärä:   30.7.25 23:29:22

Aistin provon ja tuun ihan tavallani ärsyttämään ihan rehellisellä vastauksella: no tottakai! Kynsiä en laita, kulmat värjään kisoista riippumatta. Mut jos saisi vaikka kivoja kuvia, on kiva näyttää edustavalta. Ja ennen kisoja (tai mitä tahansa tapahtumaa, ihan arkipäivänäkin) tykkään omistaa laittautumiselle ihan oman ajan. Kuulokkeet, ei häiritä, joku video tms. pyörimään mitä ei muuten välttämättä ehtisi katsoa. Parasta saada oma rauha ennen kaikkea jännittämistä.

Lähettäjä: Cecilie 
Päivämäärä:   31.7.25 06:02:18

Hillitty perusmeikki minulla kisoissa, eli kevyt meikkivoide, ripsari, kulmat, kevyt korostus/varjostus, huuliin vähän sävyä antava kosteuttava kiilto + helmet korviin ja onnenkoru kaulaan (jää kisapaidan alle). Hyvät tuotteet kun on, niin meikki ei hikoilusta tai edes kaatosateeseen iskiessä mene yhtään huonoksi. Olen lapsuuteni ja nuoruuteni kasvanut voimistelupiireissä, jossa kilpailuihin meikkaaminen oli todella tärkeää, varmasti senkin takia kisoihin laittautuminen on minulle itsestäänselvyys. Tuntuisi todella väärältä vetää frakki päälle ja hypätä juuri puunaamani & letittämäni hevosen selkään ilman, että itse olisin myös huolitellut itseni kisakuntoon.
Meikkaan kyllä aina arjessa muutenkin, myös tallille ja esim salille. Se on minulle tärkeää, jotta voin tuntea oloni itsevarmemmaksi, erityisesti koska en ole mikään luonnonkaunotar.
Mutta tämä vain minun tapani! On tosi ok olla myös meikkaamatta, jos se on just sulle miellyttävämpää. Ihan miten olo vaan tuntuu parhaimmalta. Ratsastajan ulkonäköähän ei tosiaan radalla arvostella :)

Päivämäärä:   31.7.25 07:26:17

Saatan vähän meikata, mutta paino sanalla vähän. En meikkaa arjessa ollenkaan. Laitan ripsaria ja tasoitan ihon.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.25 07:32:15

En mitään meikkivoiteita laita mutta silmät, kulmat ja huulet meikkaan ihan reilusti. Näyttää valokuvissa paremmalta.

Lähettäjä: Zilly 
Päivämäärä:   31.7.25 08:31:06

Rakennekynnet muutenkin arjessa, samoin ripsien pidennykset. Laitan meikkivoiteen, puuterin, huulet meikkaan, samoin silmät. Korviin korvakorut (timantit). Hiuksissa on pidennykset. Otan myös botoxia. Olisi outoa mennä kisaan jossa ei olisi huolitellun näköinen. Juuri ne kuvat yms.

Lähettäjä: Armi 
Päivämäärä:   31.7.25 09:19:35

Vedenkestävää ripsaria, that’s it, koska hikoilen ja tulen naamasta ihan tulipunaiseksi, vaikka olisi kovimmat talvipakkaset  Toivon aina, ettei sijottuneista olisi kuin kaukaa otettu ryhmäkuva, ja omat kuvat otatan aina ennen verkkaa.
Onneksi en kisaa kuin aluetasolla, joten tämä asia ei ole mitenkään massiivinen ongelma!

Lähettäjä: mm 
Päivämäärä:   31.7.25 10:47:21

Täällä ilmeisesti toinen ääripää, en meikkää töihin, en meikannut nuoruudessa kouluun ja en todellakaan meikkaa tallille, valkkuiihn tai kisoihin. Siellä ei mun naamaa arvostella vaan ja ainoastaan ratsastusta.

Hevonen aina viimeisen päälle puhdas ja varusteet tiptop niin ratsastajalla kuin hevosella, mutta meikata en vain tahdo. Poikkeuksia on esim. häät yms isommat juhlat. Silloinkin meikkiä niin vähän kuin mahdollista.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.25 10:56:43

Mä nimenomaan teen kisoihin kevyen pohjameikin siksi, ettei naama olisi kirkkaanpunainen niissä kuvissa, joita tykkään muutaman ostaa. Arjessa en meikkaa kulmia enempää.

Päivämäärä:   31.7.25 11:04:13

Tällainen kurpahtanut maskuliinisen näköinen täti-ihminen ei juuri meikistä parane - saati botokseista ja lisäkkeistä. En juuri meikkaa kisoihin. Mutta arvasittekin oikein, että kisaan vain ratiksissa ja seuratasolla. Ratsuni ei ole metabolinen suokki, minä olen.

Päivämäärä:   31.7.25 11:36:01

"Tällainen kurpahtanut maskuliinisen näköinen täti-ihminen ei juuri meikistä parane - saati botokseista ja lisäkkeistä."

Tämä voisi olla minun kirjoittamani! Itseäni ärsyttää juurikin se, että olen luonnostani maskuliinisillla piirteillä varustettu, sen peittämiseen tarvittaisiin parin tunnin meikkisessiot joka ikinen aamu.

Päivämäärä:   31.7.25 13:12:30

Meikkaan tai muuten olen tulipunainen. Hiukset on kisoissa nutturalla.

Lähettäjä: poihi 
Päivämäärä:   31.7.25 16:38:31

"Rakennekynnet muutenkin arjessa, samoin ripsien pidennykset. Laitan meikkivoiteen, puuterin, huulet meikkaan, samoin silmät. Korviin korvakorut (timantit). Hiuksissa on pidennykset. Otan myös botoxia. Olisi outoa mennä kisaan jossa ei olisi huolitellun näköinen. "

Tän täytyy olla provo, koska ei tommosia ihmisiä voi olla! (paitsi temppareissa...) Ai että ei voi olla "huolitellun näköinen" ilman botoxia ja hiustenpidennyksiä! Just joo.

Kuulostat kuule ihan wt instababelta.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.