Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Haven

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   30.7.25 12:27:27

Kuvaakos Haven enää mitään ratsastuskisoja? En oo huomannut oikein missään mitään mainostuksia enkä julkaisuissa linkkejä :O Mietin itekseni keväällä että ostanko vuodeksi, mutta nyt tajunnut että onneksi en ostanut, clip my horse riittää, kun ei havenilta mitään näytetä/kuvata!

Re: Haven

Lähettäjä: Nettisivut 
Päivämäärä:   30.7.25 12:47:28

Havenin nettisivuilla oli mainittuna useammat elokuussa kuvattavat kisat.

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   30.7.25 12:49:12

Nyt näkyy olevan viikonloppuna Metsämäki Horse Showssa. Ja sit on Ainon kisat seuraavaksi. Tosi vähän kyllä ollut, mulla on vuosimaksu maksettuna (mutta mulla myös CMH ja sieltä tullut paljon enemmän kotimaisia kisoja tänä vuonna).

Lähettäjä: ?? 
Päivämäärä:   30.7.25 14:02:08

Tiedättekö, että kuvaavat siellä minne tilataan kuvaamaan... Tää ihmettely huvittaa mua aina ;)

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   30.7.25 14:10:06

"Tiedättekö, että kuvaavat siellä minne tilataan kuvaamaan... Tää ihmettely huvittaa mua aina ;)"

Onhan tuo nyt selvää eikä sitä tässä ole ihmetelty. Vai olisiko aloitus pitänyt muotoilla "Tilataanko Havenia enää mihinkään kuvaamaan"?

Päivämäärä:   30.7.25 22:42:10

Lähettäjä.

Päivämäärä30.7.25 14:10:06

"Tiedättekö, että kuvaavat siellä minne tilataan kuvaamaan... Tää ihmettely huvittaa mua aina ;)"

Onhan tuo nyt selvää eikä sitä tässä ole ihmetelty. Vai olisiko aloitus pitänyt muotoilla "Tilataanko Havenia enää mihinkään kuvaamaan"?

..

Et ilmeisesti ole keskustelun aloittaja, ni mitä kitiset ..

Päivämäärä:   30.7.25 22:54:53

Kyllähän ne kuvaa ja ovat kuvanneet.

Lähettäjä: M 
Päivämäärä:   30.7.25 23:13:43

Jep, tämä myöskin oli syy ettei vuositilausta ole tullut hankittua, kun etukäteen ei yhtään tiedä mitä oikeesti rahalla sitten saisi...

Päivämäärä:   31.7.25 05:13:51

Kitisen? ;) minähän vain IHMETTELIN.

Päivämäärä:   31.7.25 09:02:02

Lähettäjä.

Päivämäärä31.7.25 05:13:51

Kitisen? ;) minähän vain IHMETTELIN.

..

Ihmettelen, että miksi eivät kuvaa enemmän. Se syy on aivan selvä aika monelle paitsi hötönetin ihmetteijöille ;)

Lähettäjä: Minttu 
Päivämäärä:   31.7.25 11:57:03

Juu, aloittaja tässä. Seuraavaksi mä sitten rupean kitisemään että miksei kisajärjestäjät tilaa Havenia kuvaamaan enemmän, kun kerran sellainen olisi mahdollista! :D Eli onneksi tajusin olla maksamatta vuosimaksua, kun ei se oikein kata sitä mitä sieltä näkisi, omalla kohdallani.

Jestas että mitä p...ukarvojen halkomista täällä!

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   31.7.25 12:02:04

SM:t Havenista vai CMHsta?

Päivämäärä:   31.7.25 13:41:14

LähettäjäMinttu

Päivämäärä31.7.25 11:57:03

Juu, aloittaja tässä. Seuraavaksi mä sitten rupean kitisemään että miksei kisajärjestäjät tilaa Havenia kuvaamaan enemmän, kun kerran sellainen olisi mahdollista! :D Eli onneksi tajusin olla maksamatta vuosimaksua, kun ei se oikein kata sitä mitä sieltä näkisi, omalla kohdallani.

Jestas että mitä p...ukarvojen halkomista täällä!

..

Havenilla on pääpaino muussa kuin ratsastus kilpailuissa.. Niistä sitä tuottoa tulee.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.