Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Jouduin lopettaa ratsastustunnit :-(

Lähettäjä: Rahaton 
Päivämäärä:   21.7.25 22:29:05

Jouduin lopettamaan juuri vakioratsastustuntini, koska taloudellinen tilanne ei kerta kaikkiaan salli ratsastaa. Tiedän, että päätös on rationaalisesti ajateltuna oikea, mutta tuntuu tosi tosi pahalta :-(

Tekee niin pahaa ajatella, että tämä yksi asia joka on tuonut niin paljon virkistystä ja iloa, se on vaan pakko laittaa tauolle :-( oma virkistäytyminen on sitten tämän jälkeen varmaan jotain metsässä kävelyä, tv:n katselua tai ehkä otan viinilasillisen joskus.

Olisiko vertaistukea? Muita hiljattain samaan päätökseen joutuneita? Miten päädyitte ratkaisuun heppailun lopettamisesta, miten kestitte, löytyikö muita tapoja virkistäytyä ja löytää iloa? Kuulisin mielelläni kohtalotovereista.

Te, joilla on mahdollisuus ratsastaa, olkaa onnellisia. Kannattaa oikeasti arvostaa ihanaa harrastusta <3

Re: Jouduin lopettaa ratsastustunnit :-(

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.7.25 22:35:18

Pääsisitkö jonnekin edes hoitamaan tai vaikka ihan vuokraamaan hevosta tallitöitä vastaan?

Lähettäjä: Ava 
Päivämäärä:   21.7.25 22:36:39

Olen käynyt hoitamassa kavereitten hevosia, olen ilmoittanut olevani innokas lähtemään avuksi kisamatkoille, klinikkareissuille yms. Välillä olen sitten päässyt ratsaillekin.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   21.7.25 22:40:02

Olen löytänyt vuokrahevosen niin välillä pääsen vähän edullisemmin ratsastamaan.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   21.7.25 22:41:48

Missä päin olet?

Lähettäjä: mie 
Päivämäärä:   22.7.25 01:34:11

Mitä rats tunti teilläpäin maksaa? 30-40e? Etkö millään pysty muusta tinkimä
llä saamaan ko summaa vkossa kasaan?

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.