Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  kohtaa valmentaja - projekti

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   17.7.25 13:59:55

Onko kukaan käyttänyt? Äkkiseltään tuntuu kummalliselta ottaa kisoissa kontakti/ apua ihan random valmentajalta? Ja varsinkin tämä, joka tänään on vuorossa Solbackassa on tunnettu ikävästä ja negatiivisesta asenteestaan, niin en ihan helpolla kyllä häneltä lähtisi apua pyytämään. En ihan ymmärrä mikä tämän prjektin tarkoitus on? Miksi yht äkkiä pitäisi verryttelyssä pyytää apua ihan muulta kuin kotivalmentajalta ja mahdollisesti saada ihan outoja neuvoja, jotka ei sovi ratsukolle ollenkaan?

Re: kohtaa valmentaja - projekti

Lähettäjä: VB 
Päivämäärä:   17.7.25 14:44:03

Ihan samaa ihmettelin - mikä olisi se tilanne, jossa joku häntä tuolla lähestyisi? Jos valmentaja puuttuu kokonaan, vinkkejä sellaisen löytämiseen ehkä?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   17.7.25 14:50:48

Kuka siellä on valmentamassa tänään? Ihan uteliaisuuttani kysyn, kun itse olin kisaamassa siellä eilen. Missä tällainen lista näistä edes on nähtävillä?

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   17.7.25 14:52:58

Equipessa oli maininta tästä.

Päivämäärä:   17.7.25 15:16:45

No onhan tuolla hänen omia valmennettavia...

Päivämäärä:   17.7.25 15:28:22

Miksi yht äkkiä pitäisi verryttelyssä pyytää apua ihan muulta kuin kotivalmentajalta ja mahdollisesti saada ihan outoja neuvoja, jotka ei sovi ratsukolle ollenkaan?

Ei välttämättä juuri SSG:ssä ongelmana, mutta ilmeisesti joissakin kisoissa huomattu villin lännen menoa ja sitä, että ei ole kotivalkkua, ei kisavalkkua, eikä oikein mistään tietoa muutenkaan.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   17.7.25 16:02:05

Minä ymmärsin, etteivät varsinaisesti neuvo ratsastamisessa vaan käytännön toimimisessa kisapaikalla. Kohdennettu esim. alaikäisille kisaajille, joilla mukana vain vanhempi, joka ei ole asiaan perehtynyt.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.