Lähettäjä: Veeras
Päivämäärä: 15.7.25 16:45:57
Mun hevonen lopetettiin 21 syksyllä ja olin silloin sairastunut joitain viikkoja aiemmin ite. Yritin lopetuksen jälkeen käydä ratsastamassa ja etsin vuokrahepankin, mutta mun kunto romahti kun yritin väkisin tehdä. Olin 2,5 vuotta ihan vuodepotilaana. 24 keväällä lääkitys alkoi auttaa ja viime kesänä pääsin pikkuhiljaa liikkumaan, mutta tietysti meni aikaa että sai kuntoa nostettua kun aloitti aivan nollasta.
Nyt olen käynyt yhtä heppaa hoitamassa 1-3krt/vko marraskuusta lähtien ja oon itse tykännyt tosi paljon. Toista heppaa käynyt ratsastamassa kans aina välillä. Omaan ei tällä hetkellä ole mahdollisuuttakaan, mutta kyllä siitä haaveilen, että se oma vielä joskus olisi. Mutta mulla ehkä se vaikuttaa, että pelkäsin sairastuttuani etten enää ikinä pysty tallilla käymään, ehkä se on muuttanut suhtautumista ja tuntuu hyvältä ylipäätään päästä harrastamaan. Ja se tuntuu isolta asialta, että voin olla avuksi hevosen omistajalle hoitaessa/liikuttaessa, kun olin itse täysin muiden avustettavana pitkään.
Kyllä sitä omaa edelleen ikävä on, meillä oli pitkä historia ja se oli ehdottomasti elämäni hevonen.
|