Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  SRL ja HUJO ja Huippu-urheilu

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   14.7.25 22:27:01

Missä mennään?

Re: SRL ja HUJO ja Huippu-urheilu

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.25 22:43:15

Metsään mennään...

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.7.25 22:45:03

Pahaa pelkään, tai en pelkää, mutta se voittaa, eli hallitus.

Lähettäjä: Lotta 
Päivämäärä:   14.7.25 23:05:45

Se voittaa joka ymmärtää talouden ja ammattitaidon.

Lähettäjä: tuuli 
Päivämäärä:   14.7.25 23:05:45

Vaikka kaikki kilparatsastajat, erityisesti kv-ratsastajat, ovat 100%sti Gordinin takana, liiton amatööritantat tulevat voittamaan tämän.

Lähettäjä: :) 
Päivämäärä:   14.7.25 23:21:50

Jos se voittaa, joka ymmärtää talouden ja ammattitaidon, liiton hallitus häviää tämän 1 000 000 000 - 0. Mutta paha taitaa voittaa ja pimeys vallaa ratsastuksen.

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   14.7.25 23:29:47

Gordinin takana ovat esteratsastajat, jotka haluavat säilyttää asemansa liiton resurssien jaossa.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   15.7.25 01:31:45

Minä olen estepuolella ja olen 100% Gordinin takana ja taustakeskusteluissa ovat kyllä kaikki urheilusta jotain tajuavat. Olen ollut mukana jostain 197jotain. Tiedän kaikki likaiset yksityiskohdat myös pohjoisen tuulista ja siitä miten alkoivat puhaltelemaan ja monesta monesta muusta asiasta, joilla ei tänä päivänä ole enää mitään merkitystä.

Mutta mutta nyt osui kakka tuulettimeen ja saimme huonon hallituksen. Pelkät henkilöt eivät edes niin huonoja kuin heitä keskenään liimaava liima. Ennen aikaan meni yleisesti paljon paremmin ja oli parempia hevosia ja rahaa ja liitossa oli vara vähän käyttää valtaa väärinkin ja jaella paikkoja ties millä rivoillakin perusteilla. Oli aidosti sisäpiiri, jossa sun piti olla tai sua ei ollut. Silloin sisäpiiri kähminnän lisäksi sai myös paljon aikaiseksi.

Nyt meillä on sisäpiiri, minne kukaan ei halua ja mikä ei saa mitään aikaiseksi ja sä nimenomaan olet olemassa, kun pysyt sieltä mahdollisimman kaukana.

Tomi on ainoa, joka voi tehdä jotain. Ja kyllä meillä kaikilla on varmasti mielipide ja muistoja vanhoista tapahtumista, mutta kun meillä on käsillä tilanne, että tää loppuu, jos ei tehdä jotain. Tomi voisi jäädä eläkkeelle ja se silti haluaa auttaa. Annetaan sen auttaa ja aleaan sitten tekemään itse hyvin. Meillä kaikki paska on nyt tuulettimessa ja on ihan pakko isoilla kovilla liikkeilla tervehdyttää kuten pitäisi tehdä myös liiton sisällä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.