Lähettäjä: toppi
Päivämäärä: 14.7.25 19:24:20
No näitähän tuntuu suurin osa olevan. Ihme, että edes vaivautui paikalle. Minulle ei edes tullut paikalle, kun aikuinen ihminen halusi tulla vakkarihoitajaksi omalle tallilleni ja olisi vielä itse voinut päättää, mikä päivä tulee sillä viikolla käymään. Sitä ennen kyseli innokkaasti ja sanoi, että kuulostaa tosi ihanalta, mutta kun olisi saanut kertoa, mikä päivä tulee, niin ei sitten ikinä kyennytkään ehdottamaan mitään. Eikä edes ollut kyse siitä, että se viikko olisi ollut kiireinen, vaan ei vain tullut! :D Ilmoitin sitten viikon radiohiljaisuuden jälkeen, että eiköhän tämä ollut tässä, ja siihen hän vastasi heti että joo.
Toinen vaihtoehto aloittajalle on laittaa ilmoituksen alkuun selkeästi esim. "Otathan yhteyttä vain, jos elämäntilanteesi on sellainen, että sinulla on aikaa ja aidosti halua hoitohevoseen. Jos hoitohevonen on sinulle vain ajatuksen tasolla kiva idea mutta todellisuudessa ei, ei tuhlata kummankaan aikaa."
"Lähettäjä: ??
Päivämäärä: 14.7.25 19:01:26
Hoidat siis hevosesi itse, kuten omistajan kuuluukin"
Ymmärrätkö, että moni tarjoaa hevostaan hoitohevoseksi ihan vain koska haluaa tarjota sellaisen mahdollisuuden jollekin ja samalla ehkä tutustua uuteen kivaan ihmiseen? Eivät kaikki etsi hoitajaa siksi, etteivät jaksa hoitaa itse.
|