Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsutus ja ”tallitytöt”

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   13.7.25 12:23:54

Mulla on kiltti nuori ori. Tosi selväpäinen ja helppo opettaa. Silti tietää olevansa orikin. Kuitenkin siis normaali taluttaa ja liikuttaa ym. En osaa sitä itse ratsuttaa, joten ajattelin laittaa nyt ainakin kuukaudeksi sisäänratsastukseen.

Luotan toki ammattilaisiin, mutta jännittää! Tallilla liikkuu paljon alaikäisiä lapsia ja ”tallityttöjä”. En halua heidän käsittelevän tai ratsastavan hevostani. Millä todennäköisyydellä ratsuttaja antaa heidän puuhailla senkin kanssa? :/

Re: Ratsutus ja ”tallitytöt”

Lähettäjä: Peppi 
Päivämäärä:   13.7.25 12:55:23

No älä vie. On semmoisiakin paikkoja, joissa ei tarvitse miettiä että maksat kalliisti ja lapset hoitaa.

Lähettäjä: Vanha 
Päivämäärä:   13.7.25 13:15:35

MIKSI olet viemässä hevosta sellaiseen paikkaan joka saa sinussa aikaan tuollaista jännitystä?? Miksi et valitse paikkaa jonne voit hevosesi kuukaudeksi jättää hyvin ja jonka osalta sinun ei tarvitse murehtia hevosesi perusarjen toimimista? Luottamus ratsuttajaan kaikissa sen toimissa on minun mielestä äärimmäisen tärkeää ja nyt sitä ei selvästi ihan ole, kun joudut miettimään moisia.

Lähettäjä: joo 
Päivämäärä:   13.7.25 14:18:40

Miettisin myös sitä, että voisiko tuolle ratsuttajalle mainita tästä asiasta koska sillä voi olla myös merkitystä hänen asiakaskunnalleen laajemminkin. Ehkä moni asiakas ei tiedosta tallityttöjen olemassaoloa tai roolia niin vahvaksi tallilla ja jos tietäisi, valitsisi toisen ratsuttajan.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.