Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ratsukon käyttö?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.25 22:48:53

Olen menossa tunnille tallille, jossa on käytössä tämä Ratsukko. Tunnista on sovittu opettajan kanssa, hän käski ilmoittautua tuon systeemin kautta. En vaan pääse siinä eteenpäin, kun herjaa koko ajan punaisella, että "Täytä nimi ja osoitetiedot käyttäjätunnukseen ennen varauksia."

Olen täyttänyt sinne kaikki kohdat mitä löydän ja painanut varmaan tuhannesti päivitä-nappulaa, kirjautunut ulos ja sisään, käynnistänyt koko hemmetin tietokoneenkin uudestaan. Mitä minulta vielä puuttuu, osaako joku auttaa? Tähän aikaan en enää kehtaa laittaa opettajalle viestiä ja tunti olisi heti huomenna.

Re: Ratsukon käyttö?

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.7.25 22:54:23

En ole Ratsukkoa käyttänyt, mutta vaatiiko se esim. puhelinnumeron jossain tietyssä muodossa? Johonkin kelpaa vain +358-alkuinen. Lähiomaisen tiedot varmaan vaaditaan myös.

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   10.7.25 22:56:29

Varmistaako tuo sähköpostiosoitteen oikeellisuuden lähettämällä siihen viestin, jonka linkistä pitää vahvistaa osoite omaksi? Tuo viesti menee helposti roskapostiin.

Päivämäärä:   10.7.25 22:57:36

Joo, vahvistettu on ja jokaikinen kenttä täytetty. Puhelinnumeronkin kokeilin kummassakin muodossa, ei vaikutusta.

Päivämäärä:   10.7.25 23:49:01

Ootko muistanu painaa ”liity talliin” nappia? Mun mielestä sillon ei ainakaan anna varata, jos ei oo liittyny tallin asiakkaisiin.

Lähettäjä: Hgkm 
Päivämäärä:   11.7.25 10:11:51

Hopotissa on joskus samantyylistä ongelmaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.