Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Oulunsalon ratsastuskoulu

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.25 12:44:49

Oulunsalossa kielletään kaikki omat hevoselle tulevat varusteet. Mitä käynyt että näi päätetään?

Re: Oulunsalon ratsastuskoulu

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   10.7.25 12:49:39

Miksi missään pitäisi viritellä tuntihevoselle omia varusteita?

Lähettäjä: Malla 
Päivämäärä:   10.7.25 12:55:23

Käytän omia nivellettyjä jalustimia oman terveydentilan vuoksi. Jos en saa enää jatkossa niitä käyttää, en voi jatkaa Oulunsalossa ratsastamista.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   10.7.25 13:54:49

ainakin se vie ylimääräistä aikaa, kun säädetään omia varusteita, mutta en tiedä onko se tässä syy

Lähettäjä: Papu 
Päivämäärä:   10.7.25 14:22:01

Eri tallilla on ainakin ouhuttu siitä, kun sitten ne tallin omat varusteet on laitettu miten sattuu. Jalustimet, hihnat yms laitettu väärin päin ja aiheuttaa muille sitten haittaa.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   10.7.25 14:22:40

En käy tällä tallilla, mutta kommentoin silti. Ratsastan ratsastuskoulussa aina omilla jalustimilla. En missään nimessä suostuisi menemään niillä halpis puuilon "turvajalkkareilla" kun olen vuosia käyttänyt freejumpeja. Mitä se ketään haittaa, jos itse jalustimet vaihtaa ennen ja jälkeen tunnin. Ei siitä mitään vaivaa / haittaa ole kenellekään. Huovat ja muut tavallaan ymmärrän että kielletään.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   10.7.25 14:37:26

"Mitä se ketään haittaa, jos itse jalustimet vaihtaa ennen ja jälkeen tunnin."

Meneehän siinä aikaa, jos hevonen on tunnilla ennen tai jälkeen sinun ratsastuksen. Plus tuo, että monesti "unohtuu" laittaa ne tallin jalkkarit takaisin, ja joku muu saa äheltää ne sitten paikalleen kiireessä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.