Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Cheval Maxi2

Lähettäjä: Traikku 
Päivämäärä:   10.7.25 12:07:21

Trailerin vaihto edessä ja olen katsellut yhtenä vaihtoehtona puomittomia versioita. Sopiiko Chevalin Maxi2 kaksi ratsua kyydille ja millaisilla autoilla vedätte ko. traikkua? Katsoin, että tavaratila näyttää hyvänkokoiselta. Muita kokemuksesta tulleita mielipiteitä, hyviä ja huonoja :) Tämä mielestäni puomittomaksi kohtuullisen hintainen

Re: Cheval Maxi2

Lähettäjä: Hiiri 
Päivämäärä:   10.7.25 13:07:21

Mulla on Maxi3, oon tykännyt tosi paljon. Hevoset lastautuu ja kulkee mielellään, ekalla kerralla olivat vähän ihmeissään kun olivat tottuneet tavalliseen puomitraileriin mutta opittuaan systeemin menevät itse sisälle ja kääntyvät valmiiksi. Kuljetan usein yksin ja tämän kanssa on tosi helppoa pelata.

Lähettäjä: Traikku 
Päivämäärä:   10.7.25 13:16:56

Kuljetatko kahta vai kolmea hevosta? Minkälainen auto sinulla vetoautona? Tuossa Maxi2:ssa näytti kokonaismassa olevan 2600kg

Lähettäjä: Hiiri 
Päivämäärä:   10.7.25 15:54:03

Yhtä ja kahta yleensä, harvemmin ollut kolmea. Auto on iso ja painava neliveto. Ainoa haastavampi totuteltava on ollut se että yhdistelmä on tosi pitkä, ei käänny ihan samassa tilassa kuin perustraikku henkilöauton kanssa. Traikku on toki myös normaalia leveämpi, mutta siitä en ole huomannut mitään haittaa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.