Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  BE-käsittelykoe ja ajokoe Hyvinkäällä

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   9.7.25 10:47:33

Onko joku käynyt suorittamassa BE-kortin hyvinkäällä? Olen käyttänyt autoa siellä katsastuksissa ja muistelen että pihassa on vain yksittäisiä parkkiruutuja, niin mihin yhdistelmän voi ajaa kun tulee paikalle ja menee sisään ilmoittautumaan (kuuluuko niin tehdä?) ja missä käsittelykoe tehdään kun se piha on niin ahdas?

Re: BE-käsittelykoe ja ajokoe Hyvinkäällä

Lähettäjä: täti 
Päivämäärä:   9.7.25 11:16:59

Mitäs jos soitat sinne Hyvinkään katsastuskonttorille :) Osaavat aivan varmasti kertoa.

Lähettäjä: dfg 
Päivämäärä:   9.7.25 11:32:18

Käsittelykoe oli aikoinaan isolla hiekkakentällä muualla, ei ilmoittautumista konttorilla. Varattuna aikana inssi tulee paikalle laittamaan tötsät käsittelykoetta varten.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 18:02:08

Viime kesänä käsittelykoe oli Kravunarkunkadun asfalttiparkkiksella ja inssi tosiaan vaan tuli sinne sovittuun aikaan, ei ilmoittautumista. Löydät sijainnin Google Mapsista

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   9.7.25 18:03:06

.... Jatkuu
Metsäkalteva Disc Golf - haulla. Mutta tarkistat tietysti oman ilmoittautumisesi jälkeen ohjeissa mainitun sijainnin!

Lähettäjä: epon 
Päivämäärä:   9.7.25 20:48:49

Vuosi vai pari sitten käsittelykoe oli Hyvinkään toisella laidalla missä katsastuskonttori ennen oli. Siellä suunnilla missä Hese on Hankotien lähellä.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.7.25 21:52:52

Viime vuonna suoritin ja ajokoe tosiaan oli vanhan katsastuskonttorin parkkiksella, johon inssisetä oli valmiiksi tehnyt peruutusradan. Osoite taitaa olla kallionkierto 6. Se taitaa lukea ainakin nettiajanvarauksen sivuilla. Teoriakoe oli sitten a-katsastuksen nykyisellä konttorilla.

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   9.7.25 22:03:07

Sattuipa sopivasti tämä keskustelu kun oon itse menossa huomenna Hyvinkäälle BE-inssiin. Mutta mun varausvahvistuksessa lukee näin:
PAIKKA: Ajovarma Hyvinkää-Veikkari
Helletorpankatu 31C, 05840 Hyvinkää
Eli nykyisen konttorin osoite ja sinne olisin kyllä mennyt kun en edes tunne hyvinkäätä juuri yhtään enkä tuolla konttorilla ole ikinä käynyt. Täytynee yrittää aamulla soitella ajovarmalle ja varmistaa osoite kun en muista että varaussivullakaan ois mitään muuta osoitetta kerrottu.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   9.7.25 22:36:12

"BE, C1E, CE- Käsittelykokeet pidetään pääasiassa Metsäkaltevassa. Tarkista ajo-ohjeet asemalta."

Tämähän ei tietenkään ulkopaikkakuntalaisille mitään kerro, joten antaisin ehkä tuosta palautetta. Jos oikein muistan, niin sieltä taidettiin soittaa tai laittaa viestiä ja varmistettiin, että tiedän mihin olen tulossa ennen koetta, mutta en nyt mene vannomaan että näin oli.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.