Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Koulusatula lyhyeen selkään?

Lähettäjä: Mimmi 
Päivämäärä:   7.7.25 21:54:24

Lyhyt selkäinen MW leveydeltään oleva heppa. 17 tuumaa isoin mahdollinen oliskohan paneelien max pituus 42cm. Selkä on melko suora, säkä normaali, ennemin pieni kuin iso. Ideoita ja näkemyksiä mitä penkkejä kannattaisi kokeilla?

Re: Koulusatula lyhyeen selkään?

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   7.7.25 22:20:30

Kannattaa tilata testiin, juuri kuvailemasi kaltaiseen selkään tehty käsityönä!

Lähettäjä: L 
Päivämäärä:   7.7.25 22:20:44

https://www.satulasoppi.fi/tuote/winners-circle-3/

Linkki ei näköjään onnistu..

Lähettäjä: Abc 
Päivämäärä:   7.7.25 22:50:46

Ponin kanssa tästä hulabaloosta kokemusta. Vähän päälle vuoden vuokrasin prestigen x d2 kd free satulaa, toimi kyllä. Täähän on tosi lyhyt jo. Päädyin kuitenkin samalla rahalla teettämään rudgen mittatilaus penkin, en oo katunu päivääkään. Oon kuullu et customit on kans hyviä. Jos olisin jatkanu satula.comilta etsintää niin olisin ottanu seuraavaks erreplus sen vittoria tai impulse.

Lähettäjä: Sannis 
Päivämäärä:   7.7.25 23:10:33

Customit liian pitkiä.

Lähettäjä: # 
Päivämäärä:   7.7.25 23:26:04

Meillä käytössä Arena jo monta vuotta ja tyytyväisiä ollaan oltu.

LähettäjäSatula 
Päivämäärä:   8.7.25 08:07:10

Mulla on priima koulusatula jonka voisin myydä. 17"/MW suorahkoon selkään. Oli ratkaisu tilanteeseen kun hevosella lyhyt selkä (42cm) ja pitkä ratsastaja. Laita s-postia jos kiinnostaa

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   8.7.25 08:08:41

Meillä on jo useammalla ponilla ollut Olympia monoflap SF-panel, mikä menee siis hevoskokoiselle myös, etenkin jos on kapea ratsu kyseessä. Meillä on näitä satuloita 2kpl, joista kapeampi MW on myynnissä, sillä sille ei ole käyttäjää. Leveämpi on käytössä kahdella ponilla, istuu niille kuin nenä päähän. Suosittelen kyllä lämpimästi!

Lähettäjä: * 
Päivämäärä:   8.7.25 08:15:49

Mun tammalla on lyhyt selkä, melko suora ja pieni säkä. Sillä on ammattilaisen sovittama Kieffer Malmö, koulusatula.

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   8.7.25 09:13:49

Meille istui Equipen Viktoria, Olympia oli periaatteessa istuva mutta jotenkin itselläni oli vaikea istua siinä. Viktorioita ei kai oikein ole myynnissä kauheasti, itsekin sain sattumalta käsiini. Prestigellä ja Albionilla on lyhyitä myös, jos sattuvat istumaan edestä hevoselle, meille ei käynyt. Jeremyt Fusion rungolla jees, minun olisi vain pitänyt tilata kapeampi istuin itselleni, eikä nyt ollut vielä järkeä nuorelle hommata mittatilaussatulaa. Jatkossa voisin kyllä harkita, ovat hyviä satuloita.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.