Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Vakuutus harrastehevoselle?

Lähettäjä: hemppa 
Päivämäärä:   4.7.25 08:36:19

Mitä vakuutusta suosittelisitte? Harrastehevonen, ostohinta 5000€, perus hevonen, kevyellä käytöllä. Haluan silti vakuutuksen, sillä muitten eläimien kanssa on kantapäänkautta opittu, että kannattaa. Tätä hevosta myös hoidetaan niin pitkälle kuin mahdollista, jos jotain tapahtuu (rahallista arvoaan tärkeämpi). Muuta vikaa ei ole, kuin kerran ollut kaviokuume, joten se säilynee riskinä.

Koirilla ollut agrian vakuutuksia, mutta agria ei näytä tarjoavan hevosille mitään, eikä muut yhtiöt ole niin tuttuja.

Ehdotuksia?

Re: Vakuutus harrastehevoselle?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   4.7.25 08:46:16

Perushenkivakuutus ostosummasta.

Lähettäjä: ___ 
Päivämäärä:   4.7.25 08:51:02

Me todettiin, että vakuutusta maksamalla menee rahat hukkaan. Ei korvaa niitä juttuja, jotka oikeasti olivat riski ja vastaavasti omavastuu korkea. Kannattaa säästää sama summa omalle tilille

Lähettäjä: hemppa 
Päivämäärä:   4.7.25 08:57:20

No, itse olen todennut juuri toisin. Tietenkään ei korvaa asioita, joista jo lääkärikäyntejä ennen vakuutusta. Olen saanut paljon enemmän rahaa takaisin vakuutuksista kuin mitä olen vuosittain maksanut. Ja katunut kun en ole ottanut aiemmin. En nyt kysynytkään kannattaako, vaan suosituksia mikä kannattaa ottaa.

Lähettäjä: Sohvapöytä 
Päivämäärä:   4.7.25 09:49:05

Lähitapiolan laaja eläinlääkärikuluvakuutus. Meille korvannut aina kaiken mitä vakuutusehtojen mukaan kuuluukin. Korvaukset tulevat myös nopeasti.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.