Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Hoitohevonen aikuisena

Lähettäjä: Pilvi 
Päivämäärä:   30.6.25 17:22:42

Minulla olisi jokunen kysymys teille aikuisille, jotka heppailette käymällä hoitamassa tai vuokraamassa jonkun muun hevosia. Haluaisin palata hevosten pariin ja etsiä hoitohevosen ja/tai tallin, jossa saisi käydä auttelemassa tallihommissa.

Onko teillä sovittuna vakipäivät jolloin käytte tallilla, vai sovitteko tyyliin loppuviikosta seuraavan viikon käynnit? Minulla on töiden suhteen sikäli huono tilanne, että saan seuraavan viikon vuorolistan aina vasta perjantaina, joten en ikinä tiedä kovin pitkälle, miten olisin "käytettävissä" tallille. Työvuoroni loppuvat välillä 14-18, joten en voi tämän viikon keskiviikkona luvata, että pääsen ensi viikolla vaikka tiistaina ja torstaina tallille klo 17. Mietin, että menisikö homma hevosenomistajan näkökulmasta liian vaikeaksi, kun en pysty sopimaan kovin pitkälle etukäteen.

Re: Hoitohevonen aikuisena

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   30.6.25 17:25:13

Olen ollut hoitajana tällaisella "viikko kerrallaan" -diilillä ja voisin nyt hevosenomistajana ottaa samalla tavalla hoitajan, jos hän ilmestyisi silloin, kun on sovittu. :)

Lähettäjä: K 
Päivämäärä:   30.6.25 17:43:12

En ole itse hoitaja, mutta omalla hevoselleni on ollut hoitaja, jonka kanssa käynnit on sovittu aina viikko kerrallaan. Eikä tallilla tarvitse käydä mihinkään tiettyyn aikaan, vaan sinne voi mennä koska tahansa aukioloaikojen puitteissa, joten en keksi, miten klo 14-18 päättyvät työvuorot olisi ongelma, koska voisihan sinne tallille mennä myös aamulla ennen työvuoroa tai vasta illemmalla sen jälkeen.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.6.25 17:44:23

Näähän riippuu täysin omistajasta. Itse hevosenomistajana voin vastata, omalla hevosellani on ollut monta hoitajaa/vuokraajaa vuosien varrella ja diilit on menneet ihan vuokraajan mukaan. Itse toivoin vain sitä että viimeistään sen päivän aamuna kertoo jos ei menekään/jos haluaisi mennäkin että tiedän tarviiko itse mennä tallille vai ei. Mutta itselläni ei ollut ns. tarvetta hoitajille/vuokraajille vaan otin vain kun kyseltiin, sitten voi olla eri keissi jos omistajalla on joku syy hoitajantarpeeseen, jolloin ajankohdilla ja suunnitelmallisuudella voi olla paljonkin väliä.

Lähettäjä: Älä 
Päivämäärä:   30.6.25 18:06:32

Minä oon nyt käynyt melkein kaksi vuotta hoitamassa yhtä heppaa suunnilleen kaksi kertaa viikossa. Teen vuorotyötä, olen äiti, mulla on koiria ja lapsi, joten en pysty lupaamaan vakipäiviä.
Meillä toimii tosi hyvin että viestitellään ed viikon to-la akselilla et minä päivinä pääsisin tallille seuraavalla viikolla. Omistaja sitten "valitsee" mun kertomista mahdollisista tallipäivistä kaksi päivää jotka sopii hänelle parhaiten. :) tää on toiminut todella hyvin.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   30.6.25 21:12:42

Käyn vakipäivinä, mutta se oli oma toiveeni. Omistajalle olisi sopinut vaihtelevatkin päivät ja ajat.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.