Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Instagram tarinat

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.25 19:00:30

Mikähän siinä on, että suuri osa hevostilien päivittelijöistä laittaa niihin tarinoihin aivan onnettoman pienet ja ohutkirjaimiset tekstit? Insta muutenkin pilaa laadun, joten aina saa arvailla että mitäköhän siinä tekstissä lukee. Tosi harmi, kun monien mielenkiintoisten tilien jutuista menee puolet ohi ihan vain sen takia, ettei siitä pienestä ja pikselisestä tekstistä saa mitään selvää.

Eli ihan vaan vinkkinä jos joku ei vaikka itse ole tätä aiemmin ajatellut. Ne taustavärilliset tekstit näkee parhaiten vähän pienempänäkin.

Re: Instagram tarinat

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   29.6.25 21:09:20

Mä oon miettinyt ihan samaa. Saa olla todella kiinnostunut storyn sisällöstä, jos jaksaa ottaa kuvakaappauksen ja zoomaa sitä nähdäkseen mitä siinä lukee. Pahimmillaan teksti on pientä valkoista vaalealla taustalla. Mikä trendi tää oikein on?

Lähettäjä: Moi 
Päivämäärä:   29.6.25 21:32:56

Miks ette laita suoraan viestiä sille tilinpitäjälle, että stoorien teksteistä ei saa selvää? Täältä käsin asia tuskin korjaantuu.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   29.6.25 21:45:16

Koska näitä tilejä on todella paljon. Saisi olla joka toiselle laittamassa viestiä asiasta, jonka luulisi olevan itsestäänselvää

Lähettäjä: Hmmhm 
Päivämäärä:   29.6.25 21:55:03

Jos olisin joku teistä, joita asia ärsyttää, niin äänestäisin ns. jaloillani ja lopettaisin seuraamisen.

Jos taas esim. päivitykset ovat hyviä ja kiinnostavia, mutta stooreista ei saa selvää, niin jätä katsomatta. Kyllä tilinpitäjä huomaa sitten katselukertojen laskiessa, että joku mättää ja on tehtävä sen osalta muutoksia.

Itselläni ei ainakaan ole niin montaa seurattavaa, joissa olisi tällainen ongelma, ettenkö siitä voisi palautetta antaa suoraan tilinpitäjälle.

Sitten toisesta näkökulmasta, niin minä tahtoisin ehdottomasti tietää, jos seuraajillani olisi ongelmia lukea stoorini tekstejä, se olisi suuri palvelus itselleni, jos joku tulisi asiasta sanomaan ja näin voisin parantaa sisältöäni kaikille mukavammaksi.

Lähettäjä: Noppa 
Päivämäärä:   29.6.25 22:22:39

Saattaapi olla, että laittajalla on itsellään esim. isompi/kirkkaampi näyttö ja teksti ollut hänellä selvää. Myös huonot yhteydet tekevät sitä, että vaikka laittaessa olisi näyttänyt hyvälaatuiselta, onkin mennyt mössöksi latautuessaan. Tai myös itselläni vastaanottajana välillä jos on huono netti, ei lataa kunnolla asioita ja vika ei välttämättä ole silloin postaajassa.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.