Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  ClipMyHorse PM kisat

Lähettäjä: ananas 
Päivämäärä:   26.6.25 12:38:26

CMH tökkii taas pahemman kerran. Näyttää mainokset hyvin ja kun ratsukon suoritus alkaa niin jumittaa pyörittää vain paikallaan. Persiistä tällainen ku maksanut ja ei pysty katsoo kunnolla ilman jumittamista

Re: ClipMyHorse PM kisat

Lähettäjä: Veeras 
Päivämäärä:   26.6.25 12:50:38

Mulla ei ole tökkinyt yhtään, olen esteitä seurannut eilisestä asti kun kisat alkoi. Kannattaa tarkistaa oma nettiyhteys.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   26.6.25 13:51:19

Koulupuolta katsonut eikä ole tökkinyt

Lähettäjä: Jep jep 
Päivämäärä:   26.6.25 15:03:37

Ei töki yhtään täälläkään

Lähettäjä: -_- 
Päivämäärä:   26.6.25 15:22:39

Tulee sellainen olo että yksi ja sama clip mu horsen vihaaja aloittaa aina nämä topicit. Joko ei varaa maksaa palvelusta tai jotain henkilökohtaisempaa hampaankolossa.
Mulla ei oo varmaan ikinä pätkässy Clip my horse, kaikki oon nähnyt hyvin mitä oon halunnutkin.

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   26.6.25 15:29:15

Älä puhu -_- paskaa. Tökkii se muillakin, vaikka on kaikki maksut maksettu.

Lähettäjä: ** 
Päivämäärä:   26.6.25 15:33:48

^^"Tulee sellainen olo että yksi ja sama clip mu horsen vihaaja aloittaa aina nämä topicit" ja monen nimimerkin takaa kirjoittelee!

Lähettäjä: ??? 
Päivämäärä:   26.6.25 15:37:59

Eiköhän täällä ole monta kirjoittajaa samalla kokemuksella, joten voitte työntää nuo fantasianne perseeseenne.

Lähettäjä: Nina 
Päivämäärä:   26.6.25 15:59:23

Mulla toimii puhelimessa tosi hyvin, TVn kautta tökki ennen koko ajan. Kun vaihdoin nopeampaan nettiin alkoi jännästi homma pelittää.

Lähettäjä: ... 
Päivämäärä:   26.6.25 16:00:24

Saksalaiset ja tietotekniikka niin arvaahan sen, kuinka hyvin toimii....

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   26.6.25 16:14:16

Suomessa on keskimäärin ihan riittävästi kaistaa netissä, että kertoo se jotain palvelusta jos se tökkii toistuvasti useammalla. Voi olla että se ei esim osaa skaalata lähetettyä dataa. Tuskin kuitenkaan täällä on valittamassa kukaan jonkun mökin mobiilidatan päässä oleva.

Täällä on kyllä myös nykyään sellaiset salaliittoteoriat. Heti epäillään yhden ihmisen kirjoittelevan monella nimimerkillä, jos on muita kun positiivisia kokemuksia tai vastaavaa. Sen sijaan, että uskottaisiin todennäköisempään vaihtoehtoon, että niitä kokemuksia tai ajatuksia voi olla monella eri ihmisellä.

Lähettäjä: ! 
Päivämäärä:   26.6.25 16:21:32

Kyllä tökki ponien joukkaria katsottaessa läppäriltä.

Re:e M kisat

Lähettäjä: Vanha 
Päivämäärä:   26.6.25 16:25:29

Olen käyttänyt cmh vuosikausia ja joskus on ollut tökkimistä, mutta käytännössä ohjelma on toiminut hyvin!

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.