Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Mitä hevosia kannattaisi ostaa treeniin?

Lähettäjä: Dilemma 
Päivämäärä:   20.6.25 20:44:45

Nyt kiinnostaisi mielipiteet koska hevosostoksille pitäisi lähteä. Oma talli rempattu nyt niin voin useamman ostaa. Oma ajatus olisi nyt 3-4 hevosta. Olen allround ratsastaja, enempi toki aikuisena kiinnostaa koulupuoli mutta haluan hypätä edes pienesti. Omat estetavoitteet olisi siinä että pääsisin hyppäämään sujuvasti metrin luokkaa. Olisiko tässä parempi katsoa esim 120cm hyppääjää? Oma ajatus oli sellaisesta vanhemmasta estehevosesta tuolla tasolla joka menisi kyselemättä kaikesta. Koulupuolen osalta suunnitelmana olisi nyt ostaa nuori ja sitten vanhempi. Oma taso on nyt heA tasolla ja haluaisin kehittyä opetusmestarilla vaikka ”taivas rajana” mutta arvelen että tuollaiset GP ratsut olisi liian haastavia amatöörin käteen ja toki budjetti ei ole mikään tähtitieteellinen….olisiko parempi katsella vaativan tason ratsuja tässä kohtaa opetusmestariksi? Ja nuorta ajattelin vähän tähän rinnalle kasvamaan (en nyt liian nuorta, olisi kuitenkin heA tasolla ainakin). Minulla on jo ulkomailta välittäjä kuvioissa mukana ja pitäisi laittaa tietyt speksit eteenpäin, jotta pääsen reissuun. Jos on jotain vinkkiä vielä antaa niin otan vastaan. Valkun mp on kyllä kysytty. Nykyiset omat hevoset eläköityy eikä niistä ole enää tason nostoon.

Re: Mitä hevosia kannattaisi ostaa treeniin?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   20.6.25 21:14:55

Ostat 2 nuorta- toinen estesukuinen ja toinen koulusukuinen. Ja 2 opetusmestaria kumpaankin lajiin. Tosin voit kyllä ostaa yhdenkin opetusmestarin jos onnistuu molemmat lajit! Mira Flinkkilältä kysele!

Lähettäjä: xw 
Päivämäärä:   20.6.25 23:46:36

Minä ostaisin 2 nuorta ja 2 oikeasti osaavaa.

Lähettäjä: oäsdhofh 
Päivämäärä:   21.6.25 00:20:25

huono provo 0/5

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.