Lähettäjä: Papu
Päivämäärä: 1.7.25 22:57:13
Chelsea itse on lyhyt, eikä Harlowin isäkään huhujen mukaan taida pitkä olla sekä lääkärikin on sanonut, että tuosta ei enää tule kasvamaan. Näin ovat ainakin videoilla kertoneet. Briteissä tuntuu olevan täysin normaalia, että aikuiset eivät siirry poneista hevosiin, ellei pituuden tms takia pidä, vaan jatkavat poneilla.
Popcorn taitaa olla "jo" 19v, eikä sillä enää minun käsityksen mukaan kisata, joka taas on sitä, mitä Harlow haluaa.
Cloudy on ylläpidossa tms jollain pienellä pojalla, jonka kanssa kisaa shetlanninponikisoja.
Rolosta tosiaan tehdään ponia Harlenillekin.
Cookie ratsuttajalla, kuten myös Pandakin ollut ainakin välillä. Jos on kotona, niin on myös Chelsean käytössä, eikä pelkästään Harlowin.
Dandy taas hankittiin Harlowille ilmeisesti isompiin luokkiin esteitä/kenttää ajatellen, kun Panda taisi siirtyä kokonaan sileälle, eivätkä he minusta ole koskaan Dandyä syytelleet, kun Harlowin nilkka murtui.
Blue ostettiin, jotta Harlow saa putoamisen ja nilkan murtumisen jälkeen hakea turvallisesti taas varmuutta ratsastukseen.
Eli 4-5/7 on vakituiseen kotona. Rahastakaan ei näytä puutettava olevan, niin eipä se keneltäkään pois ole, vaikka heillä itsellään olisi kolmen ihmisen käytössä kymmenenkin ponia, jos vain kaikille aika, rahat ja tilat riittää.
Minusta on myös hieman naurettavaa, että lapsi ei saisi olla lapsi ja pitää hauskaa poniensa kanssa vain, koska on useampia, jopa hienoja poneja ja pitäisi käydä vain ja ainoastaan valmentajan silmien alla. Heillä on aina välillä ollut noita valmennusvideoita, mutta itse tykkään Harlowin videoista kotoa, maastoista jne. Pidän melko tylsähkönä tuijotella jotain valmennusvideoita.
|