Lähettäjä: XM
Päivämäärä: 17.6.25 09:24:05
Jos haluaa ostaa ilman privisioita eli ei nakita valmentajaa etsimään vaan etsii itse?
Minä kiertelisi kv kisoja muualla paitsi Belgiass, Hollannissa ja Riesenbeck nurkalla, muu Saksa, Puola, Tsekit, Itävalta, Ranska, Italia, Espnaja. Katselisin kuukauden ympäri Eirooppaa GP kisojen pääluokkia, joissa esteet ainakin 150 ja on vesihauta, kolmoissarja, rahaa iso tukku voittajalle ja siitä ratsastetaan oikeasti kilpaa. Itse katselisin niitä, joilla ikää 8-9v ja ottavat jonkun puomin, mutta jos valmiin haluaa, niitä jotka menee nollaa.
Ja sit vaan juttelemaan. Suosisin juttelussa paikallista kieltä. En missään nimessä kysyisi englanniksi. Kysyisin onko ostettavissa ja mitä maksaisi. Jos on ostettavissa ja hinta sopii, tekisin kaupat heti. Kisaavaa hevosta en veisi edes vet checkiin.
Lompakko kevenee 200 000 ne huonoimmat ja pari miljoonaa ne parhaat ellet sitten mene neljän viidentähden pääluokkiin ostoksille. Viiden tähden voittajat ovat miljoonissa ja kymmenissä jos ovat voittaneet sillä tasolla tasaisesti,
|