Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  CMH Ypäjältä

Lähettäjä: -- 
Päivämäärä:   14.6.25 16:53:39

Eikö siis pysty katsomaan ilmatteeksi? Ruudun vieressä näkyy että pieneltä ruudulta pitäisi saada katsoa, mutta ei antanut kuin minuutin

Re: CMH Ypäjältä

Lähettäjä: Ano 
Päivämäärä:   14.6.25 17:47:26

Ei voi CMHta enää katsoa ilmaiseksi.

Lähettäjä: T 
Päivämäärä:   14.6.25 18:04:09

Yllättyneet parijonoon.

Lähettäjä: .... 
Päivämäärä:   14.6.25 18:21:02

Liitto vielä aiemmin keväällä tiedotti että nämä tähtikilpailut olisi katsottavissa liiton sivuilla ilmaiseksi kun tämä cmh muuttuu huhtikuussa kokonaan maksulliseksi. Bullshittiä oli sekin.

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   14.6.25 18:38:48

Miksi siinä ruudulla lukee, että pikkuruudulta voi katsoa ilmateeksi? Yritin kysyä heidän aspasta, mutta ei ole ikinä tullut vastausta.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   14.6.25 21:15:29

Kaikki tämä oli odotettavissa. Pitävät meitä ihan pilkkanaan. Uidaan ensin kaiken maailman lupauksilla suomen markkinoille, ja kun jalka on oven välissä niin kirjaimellisesti lypsetään rahat pois. Laskutetaan liittoa, tapahtuman järjestäjää, mainostajaa ja vielä katsojaakin. Ja silti osa on ihan silmät sydäninä että voi että kun on HIENOA kun myytiin sielumme ulkomaalaiselle taholle. Pa#kaa laatua hirveellä hinnalla. Wau!

Lähettäjä: sfbonjfbnj 
Päivämäärä:   15.6.25 00:18:28

Lilli, laita noi terveiset liitolle, toiminnanjohtajalle ja hallituksen puheenjohtajalle. Nehän CMHn halusi Suomeen.

Lähettäjä: Lilli 
Päivämäärä:   15.6.25 09:12:19

Minä en todentotta usko että niitä kiinnostaa. Eihän niitä ole koskaan kiinnostanut muiden mielipiteet. Mä tunnen oikeasti PALJON hevosihmisiä. Tapaan monia tahoja työni puolesta viikottain. Ja en tiedä yhtään ihmistä joka olisi tyytyväinen tähän cmh valintaan.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   15.6.25 10:29:51

Minä olen tyytyväinen tähän cmh valintaan. Vuosia ollut tuo ja kiva, kun sieltä tulee
kotimaisiakin kisoja. Havenia en ole koskaan tilannut, koska pelkkien kotikisojen katselu ei kiinnosta.

Lähettäjä: + 
Päivämäärä:   15.6.25 12:03:47

CMH on edullinen suhteessa siihen miten paljon vuosimaksulla saa. Voi valita 149 eurolla mainoksellisen tai puolet kalliimman mainoksettoman tilauksen. Nettiyhteyden kautta lähetetys on ollut toisinaan huono tasoinen ja esim. nyt minulla pätkii. Muuten kuvan laatu parempi kuin aikaisemmissa Ypäjän lähetyksissä. Ei ole ns. puuroutunut.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.