Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kehu sun estesatula

Lähettäjä: S 
Päivämäärä:   13.6.25 06:59:25

Mistä tykkäät sun satulassa? Mitä ominaisuuksia et vaihtaisi?

Re: Kehu sun estesatula

Lähettäjä: Etsin 
Päivämäärä:   14.6.25 23:08:21

Stubben/ pitkä etukaari. Hevoset vaan liikkuu niin paljon paremmin

Lähettäjä: Xyr 
Päivämäärä:   15.6.25 00:28:08

WoW - saa muokattua hevosen mukaan, etenkin nuoret hevoset muuttavat muotoaan koko ajan. Mukava takapuolelle ja istuin/siivet on tehty minun mittojeni mukaan, joten huippu sekä hevoselle että itselle.

Lähettäjä: Flawa 
Päivämäärä:   15.6.25 05:36:52

Mun vanha Meyerin estesatula on vaan sellainen, että siihen kun istuu niin yksinkertaisesti tuntee olevansa kotona. Se on sellainen satula, jota en myy ikinä pois, vaikkei se sopisi just sen elämänvaiheen hevoselle (onneksi tällä hetkellä on just passeli hevosilleni). Se vaan sopii täydellisesti minun anatomialle.
Myös yksi Stubben (uudehko malli) on jäänyt mieleen kivana satulana istua, mutta siitä ei lopulta tykännyt kumpikaan nykyisistä hevosistani (vaikka näennäisesti selkään istui), joten sen möin pois.

Lähettäjä: A 
Päivämäärä:   18.6.25 08:58:47

Amerigo, niin mukava!

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   18.6.25 09:24:15

Kieffer Donau, tai taitaa nykyään olla malli nimeltään Norbert Koch. Tiedän, että Kieffer ei ole kaikille ratsastajille sopiva eikä kaikki tykkää istua, kun ovat kovia. Mutta uudet Kiefferit, joissa on riittävästi leveyttä, istuu tosi moneen selkään ja satuloissa on paljon säkätilaa.

Päivämäärä:   18.6.25 11:48:20

Suosikkini ovat italialaiset Amerigo, Pariani ja Equiline. Näistä Amerigot ovat hyviä yleissatuloita, mutta Pariani ja Equiline hypätessä parhaita. Parianin laadusta olen kuullut huonoakin, joten puhtaasti estesatulana Equiline nousee suosikikseni.

Lähettäjä: kk 
Päivämäärä:   18.6.25 12:25:33

Stubben hyvä ja laadukas. Equipe myös hyvä ratsastaa mutta laatu huone esim. vastin hihnat ohuet ja venyvät verrattuna eim. Stubbeniin.

Päivämäärä:   18.6.25 12:28:29

Vieraampi merkki Kentaur ja malli Charon! Todella isot polvituet, jotka auttavat aasiakin pysymään mukana isoissakin hypyissä, olivat ne sitten ylös tai sivulle. Reaktiivinen nuori. Pehmeä istua, hevoselle miellyttävä leveä rangantila ja villatoppaus. Lyhyt (17" satula vain 43cm pitkä), mutta tilaa pitkillekin jaloille. Tykkään! Täysin hintansa väärti.

Lähettäjä: *** 
Päivämäärä:   18.6.25 12:34:25

Lähettäjä: Xyr
Päivämäärä: 15.6.25 00:28:08

WoW - saa muokattua hevosen mukaan, etenkin nuoret hevoset muuttavat muotoaan koko ajan. Mukava takapuolelle ja istuin/siivet on tehty minun mittojeni mukaan, joten huippu sekä hevoselle että itselle.

Sama.

Lähettäjä: Pia 
Päivämäärä:   18.6.25 12:45:45

CWD madamoiselle 2gs suunniteltu naisille :)

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   18.6.25 13:56:05

Cwd:n 2gs myös ääni. Nyt tosin ratsastan cwd classicilla, ihan kelpo.

Lähettäjä: Kia 
Päivämäärä:   18.6.25 14:17:56

Meyer ja Equiline omia ehdottomia suosikkeja! Ne on vaan kaikinpuolin mulle + mun hevosille toimivia ja tosi mukavia. Childericin estesatula saa myös positiivisen maininnan, vaikkei ihan noiden kahden suosikin tasolle yllä mun listalla

Lähettäjä: Gt 
Päivämäärä:   18.6.25 14:56:12

Meyer (naisille suunniteltu malli) erreplus irtonaisella lapatilalla joka tuntuu että hevoset tykkää liikkua sillä. Oon tykännyt myös devoucoux

Lähettäjä: H 
Päivämäärä:   18.6.25 22:21:50

Erreplus JF SL. Olen ikäni ratsastanut ja istunut lukemattomissa estesatuloissa mutta tämä on ylivoimasesti ollut paras. Ja hevoset tosiaan liikkuu hyvin tuolla irtonaisella lapatilalla. Hyvä kakkonen CWD 2GS.

Lähettäjä: Kiia 
Päivämäärä:   19.6.25 07:14:29

Bates Victrix. Advantaa kehuttu paljon ja niitä näkyykin. Hevoset liikkuu .

Lähettäjä: E 
Päivämäärä:   19.6.25 08:12:39

Erreplusalle ääni myös täältä, todella laadukas.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.