Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Ruoveden ratsutalli

Lähettäjä: .. 
Päivämäärä:   12.6.25 21:34:13

Nettisivuilla tuntiratsuista kuvat ja nime, mutta ei muuta. Jos joku käy/ käynyt kyseisellä tallilla tunneilla tai leirillä, niin ois kiva josvoisit kertoa vähän hepoista mm: nimi, rotu, säkä, millainen hoitaa ja onko ratsastaessa millainen (reipas, enemmän diesel ja sopiiko kaikentasoisille)

Re: Ruoveden ratsutalli

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   13.6.25 13:08:06

Kannattaa mennä vaan itse kokeilemaan, kyllä jokaiselle sopiva hevonen löytyy

Lähettäjä: jjjj 
Päivämäärä:   13.6.25 14:06:25

Tuntsia on varmaan 30, ei niitä kukaan ala täälä erittelemaan. Kivoja ja turvallisia hevosia.

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.6.25 16:13:48

Hevoset kai edelleen okei, opettajat suosivat ainakin ennen naamakertoimen perusteella ja suorastaan vi ttuilivat. Nauroivat varsinkin lapsille.

Lähettäjä: I 
Päivämäärä:   13.6.25 17:22:45

Ei todellakaan ole tuollaista mitä triplaviiva edellä kertoo!! Kukaan ei todellakaan kettuile eikä naureskele! Laadukasta opetusta!

Lähettäjä: .., 
Päivämäärä:   13.6.25 17:32:22

En minäkään tunnista --- kertomia juttuja. Onko sulla aloittaja tiettyjä hevosia, joista haluaisit kuulla lisää?

Lähettäjä: --- 
Päivämäärä:   13.6.25 17:40:55

Faktahomma on ettet voi vähätellä minun omia kokemuksiani, hyvä I.
Minulle opettaja on naureskellut aivan suoraan maneesin nurkassa jonkun oppilaan vanhemman kanssa tunnin alussa kun on tahallaan antanut hevosen jolle ei uskonut että pärjään, että saisi lisää naurun ja juorun aihetta. Kun tunti menikin oikein hyvin, kumpikin oli hapan kuin sitruunan niellyt.
Toinen opettaja piti minua silmätikkunaan kaikki ne vuodet jotka sillä tallilla kävin. Kun olin vielä lapsi, raivosi estetunnilla että saisin kävellä lopputunnin jos vielä nyppäisin hevosta suusta alastulosta. Ja minähän en lapsena ja kokemattomana edes huomannut että jäin hypyssä jälkeen. Positiivisin kommentti, mikä tältä opettajalta ikinä irtosi, oli "se meni yllättävän hyvin"
Hienoa jos sinä ja tuttusi ette ole tuollaista joutuneet kokemaan mutta et voi vähätellä muiden kokemuksia.
En enää ikinä vie rahojani tuolle paikalle

Lähettäjä: Pop 
Päivämäärä:   13.6.25 20:52:28

---
Mies vai naisope?

Päivämäärä:   13.6.25 21:16:07

No jos roikut hevosparan suussa esteellä, niin opettajan on jossakin kohtaa ihan pakko puuttua! Oletko ihan varma että itse ajelet ihan täysillä valoilla? Kuulostaa nimittäin juttusi hieman vainoharhaiselta.

Lähettäjä: billia 
Päivämäärä:   13.6.25 21:24:45

Aivan vainoharhaista tarinaa. Ei ne susta siellä keskustelleet koska: sä et kiinnosta ketään! Koskee muuten koko sun elämää: et kiinnoista ketään edes sen vertaa että joku viittis sua kiusata.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   13.6.25 21:28:28

"No jos roikut hevosparan suussa esteellä, niin opettajan on jossakin kohtaa ihan pakko puuttua! Oletko ihan varma että itse ajelet ihan täysillä valoilla? Kuulostaa nimittäin juttusi hieman vainoharhaiselta."

Onpa todella tökerö kommentti.. Kaikkea sitä netissä porukka kehtaa kirjoitella muille. Tuo --- ei edes provosoi sinua mitenkään tuolla kokemuksellaan, miksi hyökkäät? Jollet sitten ole itse kyseinen opettaja.. Olet oikein malliesimerkki gaslightingista sanomalla toiselle että "olet varmaan vähän hullu".... ja näin vähättelet toisen kokemusta. Ei tuo nyt mitenkään keksityltä kuulosta, kyllä kuka vain voisi tuollaisesta loukkaantua.

Ja tuossa kohtaa opettaja voisi vaikka tarjota jotain toista ratkaisua, esim. ota hevosen harjasta kiinni jostain puolesta välistä hypyssä, laskea estettä.. Ei kuulosta kauhean rakentavalta opetukselta tuollainen lasta kohtaan. Kaikki varmaan ekoissa hypyissä helposti jää jälkeen??

Päivämäärä:   13.6.25 21:33:29

Kommenttini tarkoitti tuota, että triplaviiva kuvittelee, että hänestä on keskusteltu ja naureskeltu, hänestä ei pidetä jne. Se on hieman epätervettä luulla, että ihmiset oikeasti jatkuvasti keskustelevat selän takana.
Itse olen tyytyväinen asiakas, joka ei ymmärrä triplaviivan kirjoitusta. Tallilla on hyvä henki ja rento meininki. Kivat hevoset ja kokeneet, hyvät opettajat. Hevoset hoidetaan erittäin hyvin ja saavat elää hevosen elämää valtavilla laitumilla.

Lähettäjä: ...... 
Päivämäärä:   13.6.25 21:36:39

Ehkäpä noista kokemuksista on aikaa ja nyt siellä on erilaista. Jollet sitten itse ole käynyt siellä jo kauan.

Lähettäjä: älkgn 
Päivämäärä:   13.6.25 22:02:42

Niin metsä vastaa... jos itse on kiva, käyttäytyy hyvin, on ystävällinen ja kannustava, niin 99%ssa muut on sitä sua kohtaan.
Että jos joka paikassa susta puhutaan, ihmiset on ikäviä sulle... no mietipä sitä.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.