Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Laakspohja vs Evitskog vai joku muu?

Lähettäjä: Kirkkonummi 
Päivämäärä:   12.6.25 11:17:27

Mietinnässä ridakoulun vaihto halvempaan. Eli käyn nyt Evarissa, mutta hinnat ovat korkeat. Katsoin, että neljän hengen pienryhmä Laakspohjassa on yli 100€ halvempi kaudessa. Kokemuksia Laakspohjasta? Millainen ilmapiiri? Kuinka helppoa on senioriratsastajan ns. sulautua joukkoon? Hepat ilmeisesti laadukkaita kisatuloksista päätellen. Evarin positiivisia puolia on välitön ilmapiiri, jossa aina moikataan ja autetaan apua tarvitsevaa. J

Re: Laakspohja vs Evitskog vai joku muu?

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   12.6.25 19:10:01

Laakspohjassa ilmapiiri ei ole yhtä välitön ja ne muutama laadukkaampi hevonen on omahevospaketeissa, eli niille on vakkarikuskit. Muut saa mennä, jos vakkaria ei ole sinä päivänä. Laaksari jakaa paljon mielipiteitä, joko sopeudut tai et sopeudu, joko sinusta tykätään tai ei tykätä.

Lähettäjä: _ 
Päivämäärä:   12.6.25 19:52:32

oon testannut Laakspohjaa ja hyvät fiilikset! Kannattaa kokeilla :) sinne saa irtotunteja kyllä

Lähettäjä: X 
Päivämäärä:   12.6.25 19:55:44

Lohjan paras ridakoulu on ehdottomasti Riitin talli, niin opetukseltaan, ilmapiiriltään kuin myös hevosten hyvinvoinnin kannalta.
Laakspohja koettu ja ei kiitos jatkoon.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.25 20:42:11

Riitin talli, onko tuo maneesi hyvä? Ei rämise ja pauku tuulella?

Lähettäjä: x 
Päivämäärä:   12.6.25 22:13:50

Ratsastin laaksarissa muutamia kausia mutta koska en kuulunut piireihin, valmennettaviin tai en kisannut tai muutakaan, olin vain tavallinen kerran viikossa käyvä tuntilainen, niin olin kuin ilmaa kaikille. Myös opettajille, näistä paremmista oppilaista puhumattakaan. Jäi paskan maku suuhun vaikka sillä hetkellä tuntui että opin kyllä tunneilla. Jatkoin siitä sitten Evariin, viihdyin paljon paremmin ja kyllä mä siellä sitten jälkikäteen mietittynä opinkin yhdessä kaudessa enemmän kuin laaksarissa kahden vuoden aikana yhteensä. Mutta joo tosiaan evari jäi vain yhteen kauteen kun loukkaannuin niin etten voi enää ratsastaa. harmittaa

Lähettäjä: mä 
Päivämäärä:   12.6.25 22:34:16

Riitin maneesi on vielä suht tuore, mutta en ole itse mitään räminää tai pauketta huomannut tähän mennessä. Syysmyrskyistä ei ole vielä kokemusta tosiaan.

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   12.6.25 23:00:57

"Mutta joo tosiaan evari jäi vain yhteen kauteen kun loukkaannuin niin etten voi enää ratsastaa. harmittaa"

Kävikö Evarissa jotain että loukkaannuit? :O Vai ihan vaan muuten vapaa-ajalla.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.