Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kuulin tp:n puhuvan musta pskaa kaverilleen

Lähettäjä: - 
Päivämäärä:   7.6.25 13:50:48

Talliin ei ilmeisesti kuule mitenkään hyvin jos pihan tulee auto, koska yks päivä tulin tallille ihan normaalisti ja olin menossa talliin kun kuulin tp:n puhuvan musta ja mun hevosesta jotain pskaa kaverilleen. Tää tp:n kaveri on töissä joitain tunteja viikossa tallilla. Eivät siis huomanneet että olin tullu tallille ja ei ollu ikävä kyllä pokkaa kävellä heidän nenän eteen kesken pskan puhumisen. Mutta heidän ilmeensä oli lievästi yllättynytyt kun vein hevosen talliin varustamista varten, vaikka puheenaihe oli silloin jo vaihtunut.

Ootteko te yllättäneet/kuulleet kun tp tai joku tallilla puhuu teistä jotain pahaa luullen että ette kuule/ole paikalla?

Re: Kuulin tp:n puhuvan musta pskaa kaverilleen

Lähettäjä: Lalli 
Päivämäärä:   7.6.25 14:17:59

Ei ole onneksi kokemusta, mutta jos noin kävisi, harkitsisin kyllä tallin vaihtoa. Jos se ei ole vaihtoehto, yrittäisin ottaa asian puheeksi tallinomistajan kanssa. Tosi asiatonta häneltä. Jos on vuokralaisen toiminnasta valittamista, opettelisi sanomaan suoraan.

Ja jos hänellä olisi käytöstapoja, ottaisi nyt tilanteen kanssasi puheeksi ja pyytäisi anteeksi, vaikka varmasti olisi vaikeaa.

Lähettäjä: kielo 
Päivämäärä:   7.6.25 14:33:47

Olen :/ Meillä tallinpitäjä puhuu kaikista kaikille pahaa selän takana. Ja nimenomaan tallinpitäjä eikä asiakkaat. Tulee jauhamaan, vaikka ei muut ei lähtisi siihen mukaan. Se on aivan todella kurjaa ja kaikki ovat varpaillaan tallinpitäjän ollessa tallilla. Toisille talleille jonottaa noin puolet asukkaista ja moni on jo lähtenyt. Ei näin kallista (tallivuokra ei ole ihan halpa) ja kokonaisvaltaista sekä jo valmiiksi stressiä tuottavaa harrastusta halua harrastaa paikassa, jossa ei tunne oloaan mukavaksi. Ja ennen kaikkea hevoset herkkinä eläiminä kyllä aistii kireyden väkisin. Monissa paikoissa olen hevosiani pitänyt ja monilla talleilla muutenkin elämän aikana tullut käytyä, missään aiemmassa paikassa en ole vielä näin jäätävään ilmapiirin törmännyt. Itse onneksi pääsen hevoseni kanssa toiselle tallille heinäkuun alussa.

Lähettäjä: asiakas 
Päivämäärä:   7.6.25 14:36:23

En ole kuullut tallinpitäjän puhuvan paskaa minusta ja hevosistani, mutta tiedän hänen niin tekevän, koska puhuu paskaa kaikista, myös kavereistaan. Niin kauan kuin palvelu pelaa ja hevoset hoidetaan maksua vastaan hyvin ja asiallisesti, niin tuolla ei ole mitään väliä. Tuo ihminen vaan on tuollainen, eikä se siitä muuksi muutu. Selän takana puhuttu paska ei vaikuta elämääni ja tekemisiini millään tavalla.

Lähettäjä: wanha 
Päivämäärä:   7.6.25 14:44:03

Minkäköhänlaisesta keskustelusta oli kyse? On yleisesti erikoista ja typerää puida jonkun asioita joka ei ole paikanpäällä. Täysin asiatonta käytöstä!
Voisin ihan suoraan ottaa asiallisesti puheeksi kahvilla ja sanoa että sain ikävän vaikutelman.

Lähettäjä: Kana 
Päivämäärä:   7.6.25 14:44:19

Olen samalla kannalla kuin nimim. asiakas. Ikävää, mutta siinähän puhuvat. Kertoo vain näistä puhujista, eikä kovin hyvää. Olisin itse asiallinen, mutta en rupeaisi ikinä sen kummemmin juttusille tai varsinkaan kertoisi mitään, mitä en haluaisi päätyvän muiden jauhettavaksi. Ei kannata antaa polttoainetta paskanpuhujille.

Lähettäjä: ? 
Päivämäärä:   7.6.25 15:00:04

"Niin kauan kuin palvelu pelaa ja hevoset hoidetaan maksua vastaan hyvin ja asiallisesti, niin tuolla ei ole mitään väliä. Tuo ihminen vaan on tuollainen, eikä se siitä muuksi muutu. Selän takana puhuttu paska ei vaikuta elämääni ja tekemisiini millään tavalla."

Tämä. Tp puhuu minullekin pahaa muista asiakkaista, joten varmasti puhuu myös minusta niille muille. Ihan sama, kunhan vain hevonen hoidetaan hyvin ja palvelu pelaa muutenkin eikä tp ole töykeä päin naamaa. Se, mitä joku minusta puhuu selkäni takana, ei vaikuta elämääni millään tavalla.

Lähettäjä: niu 
Päivämäärä:   7.6.25 15:00:53

Minkä tyyppistä "paskaa" puhuivat? Sinusta henkilönä? Ratsastustaidostasi? Siitä miten hoidat hevostasi? Vai mitä?

Jos ole huono ratsastaja ja hoidat huonosti hevostasi niin eihän se silloin ole paskaa vaan totuus.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.