Kirjoita uusi viesti  |  Alueen etusivu  |    |  Etsi  Alas ⇓   
  Kisojen musiikki

Lähettäjä: J 
Päivämäärä:   7.6.25 09:10:19

Millainen musiikki on teidän mielestä paras kisoissa?

Re: Kisojen musiikki

Lähettäjä: hip 
Päivämäärä:   7.6.25 12:43:06

Koulukisoihin sopii klassisempi, sellainen vähän tasaisempi jne. Harvemmin edes kuuntelee mitä biisejä siellä soi mutta estekisoissa taas toimii enemmän laidasta laitaan, siellä ei haittaa välissä "rajumpikin rokki" joka taas voisi vähän kurtistuttaa kulmia kesken KN-Specialin.

Lähettäjä: H.. 
Päivämäärä:   7.6.25 12:51:47

Koulukisoja kun itse kierrän, niin ennemmin toivoisin menevämpää musiikkia ennemmin kuin humppaa tai suomipoppia. Myös kouluhevoset kestävät sen menevämmän musiikin;) jos ei niin takaisin kotia harjoittelemaan kaiuttimen kanssa

Lähettäjä: Hiljaisuus 
Päivämäärä:   7.6.25 21:44:09

Kisat, joissa ei ole musiikkia ollenkaan (palkintojenjako ja kunniakierros musiikit on ok). Paljon mukavampaa, kun taustahälyyn ei lisätä enää musiikkia. Kuulee kuulutuksetkin paremmin.

Lähettäjä: . 
Päivämäärä:   7.6.25 22:08:42

Koulukisoissa yleensä pyritään soittamaan instrumentaali musiikkia, jotta sanat ei sekoita sihteereitä vahingossa. Sihteerit kuitenkin joutuu muistamaan mitä tuomari sanoo ja kirjoittamaan nopeasti, joten mitään lisää hämminkiä ei siihen kaipaa.

Lähettäjä: Muisto 
Päivämäärä:   8.6.25 01:30:01

^ Olin kerran sihteerinä koulukisoissa, jossa soitettiin jotain Finnhitsejä. En ehtinyt musiikkiin keskittyä, kun yritin kuulla, mitä tuomari sanoo (oli maneesikisat, ei mitään autoja tms käytössä vaan istuttiin maneesissa ilman mitään ääniä vaimentavaa koppia ympärillä).

Minun tuomarini LAULOI niiden Finnhitsien mukana. Muistan vieläkin, kuinka sanelun mukaan kirjoitin ”Näinkö aina meille täällä käy käy käy käy”. Vasta, kun tuo ”käy” alkoi toistua, tajusin ettei se ehkä ollutkaan kommentti liikeeseen.

Ylös ⇑   

Vastaa viestiin
 Nimi:       [poista tiedot]
 Sähköpostiosoite:

Jos annat sähköpostiosoitteesi, se näkyy viestissäsi.

Otsikko:

Hevostalli.net ei vastaa keskusteluryhmissä käytävän keskustelun sisällöstä.